اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:

مدیران راهیان نور بر ولایتمداری و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان کار کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد از مدیران کاروان‌های راهیان نور خواست تا بر مبحث ولایتمداری و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان بیش از پیش کار کنند.

مدیران راهیان نور بر ولایتمداری و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام عباس سبحانیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: مدیران راهیان نور مسئولیت سنگین و با افتخاری را پذیرفته‌اند اما باید اهداف رفت و آمدهای این اردوها برای همگان تبیین شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و سایر اقشار جامعه باید بدانند با چه هدفی به مناطق عملیاتی دوران مقدس اعزام شده‌اند، افزود: مخاطبان راهیان نور باید با عمق سختی‌ها و در عین حال توکل و غیرت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

سبحانیان تاکید کرد: در این رفت و آمدها به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، باید روحیه مقاومت و سلحشوری در جوانان و نوجوانان تقویت شود و آنها بدانند که رزمندگان چگونه با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با اشاره به خاطرات محسن رفیق‌دوست از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هنگامی که در خاطرات وی، وضعیت پشتیبانی زمان دفاع مقدس تشریح می‌شود، همگان حیرت‌زده و بهت‌زده می‌مانند که رزمندگان با چه مشقت‌ها و چه سختی‌هایی جنگیدند.

سبحانیان تاکید کرد: به همین دلیل باید علاوه بر آشنایی دانش‌آموزان و سایر اقشار مردم با موقعیت سرزمینی جنگ تحمیلی، اقدامات ددمنشانه دشمنان اسلام و ایران و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام نیز برای آنها تشریح شود.

وی افزود: مدیران کاروان‌های راهیان نور استان یزد تلاش کنند تا در این اردوها، روحیه سلحشوری را در نسل جوان افزایش دهند و آنها را با مشکلات اول انقلاب و دوران جنگ آشنا کنند.

سبحانیان همچنین تاکید کرد: باید بر روی ولایتمداری و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در این اعزام‌ها کار شود زیرا اگر سایه رهبری بر سر ما نبود، امروز هیچ نشانی از ایران و ایرانی نبود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول