اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

استقبال بی‌نظیر از رهبری اوج ولایتمداری مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مردم با استقبال بی‌نظیر از رهبر انقلاب در خراسان شمالی ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

استقبال بی‌نظیر از رهبری اوج ولایتمداری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده در نشست شورای اداری این شهرستان در جمع مدیران اظهار داشت: آمل یکی از شهرهای شاخص کشور است که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 برگ زرینی از هویت و شناسنامه این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اینکه کارهای تحقیقاتی و دانشگاهی متعددی در این زمینه در حال انجام است، اظهار داشت: مسئولان شهری و استانی باید این واقعه بزرگ را به عنوان نمادی ماندگار در سرلوحه کار خود قرار دهند.

*ساخت تندیس حماسه اسلامی مردم آمل

اکبرزاده با اشاره به اینکه کار در زمینه ماندگاری ششم بهمن هزینه نیست بلکه فرصت و سرمایه است، تصریح کرد: از صاحب‌نظران دعوت کردیم تا تندیسی به عنوان نماد حماسه اسلامی مردم آمل مهیا کرده تا در همه مجموعه‌های استانی و شهرستانی استفاده شود.

نماینده عالی دولت در آمل با تاکید اینکه نگاه رهبر انقلاب و بزرگان دینی شهرمان برای حفظ و ماندگاری این واقعه عظیم است، بیان داشت: تا حماسه‌های بزرگی همانند ششم بهمن برای آیندگان به الگویی افتخارآمیز برجای بماند.

* دشمنان از فرهنگ اسلام و قرآن می‌ترسند

اکبرزاده با اشاره به سفر رهبر انقلاب به استان خراسان شمالی گفت: ملتی آگاه، بصیر و هوشیار داریم که بار دیگر در این شرایط حساس که همه دشمنان نظام به همراه برخی عناصر داخلی به بهانه تحریم اقتصادی با بداخلاقی در بازار به فکر تضعیف روحیه مردم هستند، استقبالی بی‌نظیر را از رهبر انقلاب انجام داده و ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

فرماندار آمل با تاکید اینکه دشمنان از فرهنگ اسلام و قرآن می‌ترسند، اضافه کرد: اسرائیل به تازگی اعلام کرده که نگرانی ما در خاورمیانه این است که مذهب به متن سیاست بازگشته که این امر نشاندهنده بیداری اسلامی است.

* معرفی نخستین شهردار شهر امامزاده عبدالله(ع)

وی در بخش دیگری با اعلام اینکه تمام مسئولان باید با همدلی، وحدت، در کنار هم بودن و برنامه‌ریزی مدون در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت حرکت کنند، در زمینه برخی مسائل شهرستانی گفت: پنجمین شهر آمل به نام امامزاده عبدالله(ع) کار خود را آغاز کرده که شورای اسلامی شهر در آن تشکیل شد و هفته آینده نیز نخستین شهردار آن معارفه می‌شود.

* اضافه شدن دو شهر در آمل

اکبرزاده با اشاره به تلاش برای افزودن دو شهر دیگر به جمع شهرهای آمل یادآور شد: اقدامات شهر آمل‌سر در حال نهایی شدن است و برای شهر آمل‌کنار نیز هفته آینده کارشناسان وزارت کشور برای بازدید به این منطقه می‌آیند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول