اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم:

دشمن‏‌شناسی، وحدت و ولایت‏‌مداری از درس‏های 13 آبان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جم گفت: دشمن‏‌شناسی، وحدت و ولایت‏‌مداری از درس‏های 13 آبان است و باید توجه لازم را به این درس‌ها داشته باشیم.

دشمن‏‌شناسی، وحدت و ولایت‏‌مداری از درس‏های 13 آبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان شهرستان جم به مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان ماه و نواختن زنگ استکبارستیزی، با بیان اینکه 13 آبان ماه یادآور سه حادثه مهم است اظهار داشت: یکی از آنها سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 به خاطر ایراد سخنرانی در مورد اعطای امتیاز کاپیتولاسیون به آمریکا است.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: همچنین از مناسبت‏های دیگر این روز، سالروز کشتار دانش‏آموزان در دانشگاه تهران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: وجه اشتراک این سه مناسبت 13 آبان ماه، حضور آمریکا در این مناسبت‏ها است.

عبداللهی افزود: امام خمینی (ره) با سخنرانی خود سبب شد که آمریکای جنایتکار تحمل این افشاگری را نداشته باشد و به تبعید امام خمینی (ره) اقدام کند.

وی با بیان اینکه درس 13 آبان این است که استکبار را بشناسیم عنوان کرد: دشمن‏‌شناسی، وحدت و ولایت‏‌مداری از دیگر درس‏های 13 آبان است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) گفت: تا زمانی که وحدت داشته باشیم و از ولایت فقیه تبعیت کنیم، دشمن هیچ غلطی نمی‏تواند بکند.

این مسئول بر پیروی عملی و ادامه راه شهدای انقلاب تاکید کرد و ابراز داشت: امروز وظیفه داریم که در جبهه جهاد علمی و جهاد اقتصادی در راه اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

عبداللهی معرفی الگوهای حقیقی برای جوانان و نوجوانان را یک رسالت بزرگ ذکر کرد و عنوان کرد: شهدای نوجوان و در رأس آن‌ها شهید فهمیده می‌توانند الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی قشر جوان و نوجوان را هدف قرار داده افزود: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری خود را صرف به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان ‌به ویژه در فضای سایبری و دنیای مجازی کرده است.

فرماندار شهرستان جم اضافه کرد: امروز یکی از بزرگ‌ترین اهداف دشمن، جدا کردن نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مسئول به تأثیرات انقلاب اسلامی در جامعه جهانی اشاره و افزود: با وقوع انقلاب اسلامی و کوتاهی دست ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی، مردم دنیا به این باور رسیدند که می‌توان با توکل بر خدا و اتحاد همگانی بر مستکبران جهان پیروز شد؛ این باور همچنان در جهان در حال رشد و پیشرفت است و مردم به ذات استکبار از جمله آمریکا پی برده‌اند.

در پایان دانش‌آموزان با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اسرائیل – اسرائیل جرثومه فساد است، آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو، خشم و نفرت خود را علیه استکبار و همچنین علیه اقدام وقیحانه در مورد ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول