اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

هیچ دوربینی توانایی توصیف ولایتمداری شیروان را ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان گفت: هیچ دوربین، قلم و کاغذی توانایی توصیف استقبال حماسی و پرشور مردم این خطه که نشان‌دهنده ولایتمداری شیروانی‌ها بود، را ندارد.

هیچ دوربینی توانایی توصیف ولایتمداری شیروان را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: استقبال پرشور و چشمگیر مردم این شهرستان از مقام معظم رهبری برای همیشه در تاریخ این خطه به یادگار خواهد ماند.

وی همچنین با قدردانی از حضور رهبر معظم انقلاب در این شهرستان افزود: خداوند را شکرگزار هستیم که مردم این خطه را لایق دیدار ولی فقیه قرار دادند.

کوثری تصریح کرد: مردم این خطه به زودی به خاطر این حضور حماسی و چشمگیر خود در استقبال از رهبر معظم انقلاب، از خداوند متعال اجر خود را دریافت کرده و برکات الهی شامل حال آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدت حضور خود در این استان از مسئولان خواستند تا وعده‌های خود را عملی کنند و مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

امام جمعه شیروان همچنین با اشاره به موسم حج اظهار کرد: امسال با توجه به تشدید موضع‌گیری خصمانه دولت‌های معاند با اسلام، مراسم برائت از مشرکین با شکوه بیشتری توسط مسلمانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول