اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن دماوند خبر داد

واگذاری 600 قطعه زمین در قالب طرح هادی روستایی در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از واگذاری 600 قطعه زمین در قالب طرح هادی روستایی در این شهرستان خبر داد.

واگذاری 600 قطعه زمین در قالب طرح هادی روستایی در دماوند

سجاد رضایار امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: واگذاری این اراضی به دلایل مختلف انجام شده است؛ چرا که تملک، تفکیک و واگذاری زمین در ردیف اهم وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.

رضایار اضافه کرد: امور دیگری نظیر اجرای طرح‏های مسکن مهر، ارائه خدمات فنی و مهندسی و سنددار کردن واحدهای مسکونی روستایی از وظایف این نهاد انقلابی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به حجم عملیات اجرایی در قالب طرح‏های هادی روستایی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در سال‏های اخیر، اعتباری نزدیک به 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح‏های هادی روستایی در دماوند صرف شده است.

وی تصریح کرد: از جمله این پروژه‏ها می‏توان به جدول‌‏گذاری در معابر عمومی روستایی دماوند به طول 11 هزار و 500 متر اشاره کرد.

رضایار اضافه کرد: علاوه بر این، اجرای 7 هزار و 800 مترمکعب چینش سنگ در سطح معابر مناطق روستایی را باید از دیگر طرح‏های عملیاتی برشمرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: همچنین تاکنون در قالب طرح‏های هادی، 44 هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.

وی ادامه داد: پیاده‌‏روهای مناطق روستایی نیز از نظر مجریان طرح‏های هادی به دور نماند و 14 هزار و 800 متر مربع اجرای پروژه در این خصوص صورت گرفت.

رضایار اضافه کرد: همچنین 53 هزار و 700 متر مکعب خاک‏برداری و خاک‏ریزی در قالب طرح‏های هادی در دماوند اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: هدف نهایی از این تلاش شبانه‏‌روزی خدمت به مردم شریف شهرستان دماوند است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول