اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد مسکن استان مرکزی

20 طرح هادی روستایی در استان مرکزی تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: طرح هادی و تعیین محدوده 20 روستای استان طی سه کمیته تصویب طرح‌های هادی و تعیین محدوده روستایی استان مرکزی در اداره کل بنیاد مسکن مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

20 طرح هادی روستایی در استان مرکزی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی محمدرضا رضا‌فرح تصریح کرد: با تصویب طرح‌ هادی در این 20 روستا، یک هزار و 822 خانوار با جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 142 نفر از مزایای مختلف این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه عمران روستاها با همکاری کلیه مسئولین ذی‌ربط و مردم عزیز امکان‌پذیر می‌باشد خاطر نشان ساخت: طرح هادی روستایی علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود در روستا، میزان و مکان گسترش آن و نحوه استفاده از زمین برای کاربری‌های مختلف از قبیل مسکونی تولیدی، تجاری، کشاورزی را در قالب مصوبات طرح‌های ساماندهی فضا و سکونت‌گاه‌های روستایی تعیین می‌کند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی به اقدامات مؤثر و سازنده بنیاد مسکن استان در روستاها اشاره کرد و افزود: با تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان توسط بنیاد مسکن، چهره روستاها از جهت عمران و آبادانی و توسعه نسبت به گذشته تحولات بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: این 20 روستا شامل روستاهای شهرستان ساوه؛ مراد خانلی، قشلاق، فیوجیک، قوچ امام، باغچه غاز، آق قلعه، کردخور علیا و سفلی، دخان و علی‌درزی. اراک؛ قاسم‌آباد و خرم‌آباد

شهرستان زرندیه: ورده، دوزج و حسین‌آباد، آشتیان؛ روستای کردیجان، تفرش؛ دیزج، وایمند، شولک، خرازان، فلوجرد و ثمردشت می‌باشند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول