اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن بیرجند خبر داد

اختصاص ‌4 میلیارد ریال ‌برای اجرای طرح‌‌ هادی روستایی در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند از صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال برای پنج طرح هادی روستایی بیرجند خبر داد.

اختصاص ‌4 میلیارد ریال ‌برای اجرای طرح‌‌ هادی روستایی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم فلاح عصر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای ساقی شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: بنیاد مسکن یادگار امام راحل بوده و خدمات موثر و تأثیرگذار آن در سطح شهرها و روستاهای کشور کاملا مشهود است و این امر بیانگر میزان تلاش و توانمندی در مجموعه بنیاد مسکن است.

وی اجرای طرح هادی در روستاها را بسیار ضروری دانست و گفت: با اجرای طرح هادی در روستاها فضاهای روستاها شاداب می‌شوند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه در اجرای طرح هادی در روستاهای استان از مصالح بومی و متناسب با اقلیم روستا استفاده می‌شود، افزود: برای اجرای طرح‌های هادی نیز بیشتر از نماهای سنگی استفاده شده است.

فلاح با بیان اینکه در سال گذشته در نزدیک به 46 روستا طرح هادی اجرا شده است، گفت: کل اعتبار طرح هادی این روستاها نزدیک به 38 میلیارد و 10 میلیون ریال بوده است که این اعتبارات از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

وی اجرای 75 هزار و 800 متر مربع سنگ فرش معابر و جداره‌سازی، 16 هزار و 145 متر اجرای جدول، 41 هزار و 300 متر مربع اجرای زیرسازی و آسفالت و 23 هزار و 330 متر مکعب عملیات خاکی را از جمله مشخصات این پروژه‌ها عنوان کرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیرجند به مشخصات پروژه طرح هادی روستای ساقی اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار 490 میلیون ریال و با اجرای 2 هزار و 200 متر مربع سنگ فرش معبر جداره‌سازی امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فلاح با اشاره به اینکه برای اجرای طرح هادی در پنج روستای این شهرستان اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 70 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: ساقی، بیجار، بویک، واشان و ساقدر از جمله این روستاها بوده که در این راستا 17 هزار متر مربع سنگ فرش معبر و جداره‌سازی اجرا شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول