اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان خبر داد‌

افتتاح 4 طرح هادی روستایی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان از افتتاح 4 طرح هادی روستایی در سعدآباد خبر داد.

افتتاح 4 طرح هادی روستایی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسن محسنی‌ در آیین افتتاح طرح‌های هادی روستایی در منطقه سعدآباد اظهار داشت: مردم مناطق روستاها باید از امکانات رفاهی و تجهیزات مورد نیاز برخوردار شوند و همه باید در این مسیر کمک کنیم.

وی افزود: احداث راه روستایی و آسفالته کردن کوچه‌ها و معابر از مهم‌ترین برنامه‌ها برای بهبود وضعیت روستاهاست و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون چهار طرح هادی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای سرقنات، هلپه‌ای، جتوط و آل‌یوسفی بخش سعدآباد به نمایندگی در سرقنات افتتاح شده است.

محسنی گفت: این طرح‌ها در مجموع به طول 710 متر و 3 میلیارد ریال اعتبار با 2 هزار و300 متر پیاده‌روسازی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: حجم و کیفیت خدمات دولت در مناطق روستایی نسبت به گذشته افزایش محسوسی داشته و شاهد فعالیت بسیار خوب بنیاد مسکن هستیم.

فرماندار دشتستان نیز در این اظهار داشت: در حوزه عمران روستایی در شهرستان دشتستان، طرح‌هایی با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامحسین خسروی افزود: با توجه به همکاری مردم در اجرای طرح هادی روستای سرقنات، یک میلیارد ریال برای ادامه و اجرای طرح هادی این روستا اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: مردم همواره در صحنه دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به این مردم ارائه شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول