اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین در مراسم گرامیداشت عید ولایت و 13 آبان:

تربیت آینده‌سازان انقلاب وظیفه مهمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه امید اسلام و رهبری به دانش‌آموزان است، گفت: تربیت آینده‌سازان انقلاب وظیفه مهمی است.

تربیت آینده‌سازان انقلاب وظیفه مهمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش در آستانه عید سعید غدیرخم مراسم عید ولایت و گرامیداشت 13 آبان در دبیرستان مصطفی خمینی ورامین برگزار شد.

امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این مراسم دانش‌آموزان را سرمایه‌های اسلام و انقلاب دانست و گفت: امید اسلام و رهبری به دانش‌آموزان است و امروز خطرات فراوانی نسل جوان جامعه را تهدید می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اظهار داشت: این تهدیدات لزوم پاسداری از این سرمایه‌های انقلاب را بیش از پیش می‌سازد و تربیت آینده‌سازان انقلاب اسلامی وظیفه بسیار مهمی است.

وی در ادامه پیروی از ولایت فقیه را تنها رمز سعادت کشور و ملت خواند و با اشاره به 13 آبان به‌ عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: تا دشمنی آمریکا با ملت ایران ادامه دارد ایران و جوانان ایرانی نیز با آمریکا سر سازش نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ایران اوج و فرود داشته، اما به هیچ وجه آنها با انقلاب اسلامی سر آشتی نداشتند و ندارند و اینکه فکر کنیم یک روز به شعار «مرگ بر آمریکا» و استکبارستیزی نیاز نباشد، شدنی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان تصریح کرد: دشمنی‌ها رو به افزایش است اتفاقات کنونی، تحریم‌هایی که علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، در عرصه‌های سیاسی و در عرصه‌های رسانه‌ای و مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد همه نشان‌دهنده عمق دشمنی با ایران است اما این دشمنی‌ها در حال حاضر با رویکرد جدید و برنامه‌ریزی جدید است.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از دبیران و دانش‌آموزان سادات تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول