اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان میراث‌دار و تداوم‌بخش استکبارستیزی هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: دانش‌آموزان میراث‌دار و تداوم‌بخش استکبارستیزی آمریکا و اسرائیل غاصب جهان‌خوار هستند.

دانش‌آموزان میراث‌دار و تداوم‌بخش استکبارستیزی هستند

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان علی‌اصغر یزدانی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ استکبار با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در نظام برگرفته از اسلام است، اظهار کرد: این نظام با آبیاری خون شهیدان و تلاش و کوشش‌های ملت مسلمان ایران به ثمر نشسته است.

وی افزود: ایران در دنیای فعلی با وجود استکبار جهانی و دسیسه‌های دشمنان برای به دست آوردن منافع از کشورهای مسلمان، زمینه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را هم برای کشور خود هم برای سایر کشورهای مسلمان که مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، فراهم کرده است.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دشمنان با هجمه‌های ایجاد شده، عرصه‌ای را ایجاد کردند که مردم را در وضعیت معیشتی بدی قرار دهند اما مردم با مقاومت و رفاه معنوی خود آسایش را به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: از آبان سال 42 و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان تا آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی همه برای ما انقلاب دومی بود که با پایمردی دانشجویان پیرو خط امام، دست‌های پوشالی استکبار به خاک مالیده شد.

یزدانی با بیان اینکه این همه رشادت‌ها الگویی برای ما و جهانیان شده است، گفت: امروز دشمن با مأیوس شدن از ایران، کشورهای مسلمانی همچون سودان، میانمار را هدف قرار داده است.

وی با تاکید به اینکه دشمنان استکبار کم‌ترین و کوچک‌ترین جرأتی را با وجود خیل عظیم بسیجیان به ایران ندارند، افزود: تحریم‌ها و تهدیدها بر مردم ایران فایده‌ای ندارد چرا که جوانان منویات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جوانان امروز میراث‌دار این حاکمیت هستند که باید تداوم‌بخش این استکبارستیزی باشند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول