اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تربیت مدیران متعهد برای آینده نظام وظیفه‌ مهم مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: یکی از وظایف مهم مسئولان و دلسوزان نظام، تربیت مدیران متعهد و متخصص برای آینده کشور است.

تربیت مدیران متعهد برای آینده نظام وظیفه‌ مهم مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند ظهر امروز در دیدار با مسئولان بسیج دانش‌‌آموزی استان بوشهر اظهار داشت: امام(ره) با بصیرت و آینده‌نگری که داشت بسیج را پایه‌گذاری کرد به همین دلیل بسیج را باید یادگار الهی از طرف امام بدانیم.

وی افزود: بسیج در عرصه‌های اجتماعی،‌ فرهنگی و نظامی مدافع انقلاب و سرباز واقعی نظام بوده و یکی از موفق‌ترین ارتش‌های دنیاست.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در مسیر تعالی انقلاب باید کمتر با تئوری و نظریه‌پردازی وقت خود را تلف کنیم بلکه باید با نگاه عملیاتی دستورات امام و رهبری را اجرا کنیم.

حسنوند تصریح کرد: با کار کارشناسی باید راهکارهای تحقق برنامه‌های بسیج در عرصه‌های مختلف را شناسایی کرده تا به هدف مورد نظر خود برسیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: بسیج دانش‌آموزی می‌تواند در تقویت بنیه فرهنگی و دینی جامعه نقش مهمی ایفا کند تا نسل آینده با استفاده از آموزه‌های دینی و معرفتی در مسیر تعالی گام بردارد.

وی با بیان اینکه باید بصیرت‌افزایی در سطوح مختلف دانش‌آموزی را مدنظر قرار دهیم ابراز داشت: یکی از وظایف مهم مسئولان و دلسوزان نظام، تربیت مدیران متعهد و متخصص برای آینده کشور است.

در ادامه این نشست یاسمن رزمی، فروزان ناصر رحیمی دو دانش‌آموز بسیجی دل‌نوشته و شعر خود در موضوعات شهدا و بسیج را قرائت کردند.

زهره نیکنام دیگر دانش‌آموز بسیجی خواستار راه‌اندازی مدارس علوم اسلامی در استان بوشهر شد و گفت: دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر خواستار دیدار با رهبر معظم انقلاب هستند.

مژگان بهرامی نیز خواستار احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس شد و اذعان داشت: مسئولان برای برگزاری اردوهای زیارتی دانش‌آموزان و اردوهای راهیان نور اعتبارات لازم را تامین کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول