اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

90 درصد تسهیلات طرح‌های کشاورزی درمیان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال جاری 800 میلیون تومان تسهیلات مصوب کارگروه کشاورزی درمیان پرداخت شده که این میزان حدود 90 درصد طرح‌ها را تشکیل می‌دهد.

90 درصد تسهیلات طرح‌های کشاورزی درمیان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، ‌رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی درمیان که در مجتمع رفاهی گردشگری روستای فورگ برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اجرای 136 طرح به ارزش 997 میلیون و 500 هزار تومان مصوب شده که از این تعداد 130 طرح شهرستانی و چهار طرح استانی است.

وی با بیان اینکه طرح‌های استانی شامل احداث دو واحد مرغداری،‌ احداث یک واحد بارگاه زرشک خشک‌کنی و احداث یک واحد گاوداری نیمه صنعتی است، افزود: در سال جاری بیش از 320 فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای شهروندان درمیانی ایجاد شده است.

فرماندار درمیان، ‌از تصویب 17 طرح کشاورزی به ارزش 107 میلیون و 300 هزار تومان در هفتمین جلسه این کارگروه خبر داد و اضافه کرد: احداث مرغداری، تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی، کشاورزی سنتی و‌ اصلاح و نهال‌کاری باغات زرشک از مهم‌ترین طرح‌های مصوب شده این کارگروه به شمار می‌رود.

براتی، هدف از تشکیل این کارگروه را تسریع در روند اجرایی طرح‌های کشاورزی دانست و ادامه داد: حمایت از تولید ملی و سرمایه کشاورزان درمیانی، رونق بخش کشاورزی و توسعه پایدار شهرستان از دیگر اهداف این کارگروه به شمار می‌رود.

وی،‌ با اشاره به فعالیت 90 درصد از جمعیت شهرستان در بخش کشاورزی تأکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات باید این کارگروه در مسیرتوسعه صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی به ویژه فراوری زرشک گام‌های اساسی بردارد.

وی در ادامه تصریح کرد: حمایت از کشاورزان همواره سرلوحه کار مجموعه جهاد کشاورزی درمیان بوده و این روند همچنان با شتاب بیشتری ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول