اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

گذر از تحریم‌ها نیازمند بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: گذر از تحریم‌ها نیازمند صبر، بصیرت و توجه بیشتر به تولید ملی است.

گذر از تحریم‌ها نیازمند بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در مراسم جشن دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام نور واحد اسدیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی و ملت از همان بدو پیروزی انقلاب در تحریم بودند و دشمنان از همان زمان تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: آنها طی سال‌های عمر پربرکت انقلاب اسلامی تحریم‌ها و تهدیدهای فراوانی برای به زانو درآوردن ملت و نظام اسلامی داشتند که به برکت اسلام‌مداری، بصیرت، ولایت‌مداری و غیرت ملت ایران این تحریم‌ها و تهدیدها نه تنها خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد نکرد بلکه سبب به وجود آمدن فرصت‌های زیادی در راستای دستیابی کشورمان به موفقیت‌ها و دستاوردهای فراوان شد.

فرماندار درمیان تصریح کرد: گذر از تحریم‌ها نیازمند صبر، بصیرت و توجه بیشتر به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حرکت در مسیر منویات مقام عظمای ولایت است.

براتی از دانشگاه‌ها به عنوان مراکز مولد علم و دانش یاد کرد و افزود: دانشجوی مسلمان باید با تحصیل، تهذیب و ورزش ضمن پویایی و سلامت جسم و روح خود برای توسعه، آبادانی و شکوفایی ملی و اقتصادی ایران تلاش کند.

وی، هدف از تحریم‌ها را ایجاد اختلاف بین ملت و دولت،‌ القای جو ناامیدی از آینده انقلاب و شکستن اراده ملت در مسیر احقاق حقوق حقه خود دانست و اظهار کرد: مردم قهرمان ایران بارها ثابت کردند که فرزندان رمضان هستند و تحریم‌ها هرگز نمی‌تواند در اراده و ایمان استوار آنها کوچک‌ترین خللی ایجاد کند.

فرماندار درمیان از تحریم رسانه‌ای ایران به عنوان هولوکاست خبری غرب علیه ملت‌‌ها یاد کرد و گفت: این اقدامات ناشی از وحشت جهان سلطه از اطلاع‌رسانی صریح و شفاف ایران اسلامی است.

براتی افزود: غرب با این اقدام احمقانه و ابلهانه به جهانیان ثابت کرد که مفاهیمی چون آزادی بیان، اطلاع‌رسانی شفاف، دموکراسی و حقوق بشر به معنای واقعی از دیدگاه آنان جایی ندارد. 

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول