اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

9 آموزشگاه درمیان در طرح هجرت مرمت شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: با مشارکت فعال دانش‌آموزان بسیجی شهرستان، 9 آموزشگاه شهرستان درمیان در طرح هجرت سه مرمت و زیباسازی شدند.

9 آموزشگاه درمیان در طرح هجرت مرمت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال بسیجی شرکت‌کننده در اردوهای جهادی طرح هجرت سه که در دبیرستان حضرت فاطمه (س) شهر قهستان برگزار شد، اظهار کرد: در تابستان سال جاری تعداد یک‌‌هزار و 900 دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی با مجموعه بسیج سازندگی شهرستان همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه قریب 10 میلیون تومان برای بازسازی و مرمت این تعداد آموزشگاه هزینه شده است،‌ ادامه داد: علاوه بر این تعداد پنج هزار دانش‌آموز شهرستانی از سه مقطع تحصیلی در کلاس‌های فرهنگی، عقیدتی، ورزشی و معارف شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان، با اشاره به فعالیت 17 گروه جهادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان در 38 روستا در تعطیلات تابستان 91 اضافه کرد: شرکت در اردوهای جهادی طرح هجرت سه علاوه بر استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان مرزنشین زمینه آشنایی بیشتر آنان را با حرف و مشاغل مختلف فراهم می‌آورد.

اژدری هدف از اجرای اردوهای جهادی را تقویت روحیه ایثار، نوع‌دوستی، فعالیت اجتماعی و بنیه اعتقادی نسل جوان مرزنشین در این خطه از میهن اسلامی برشمرد و عنوان کرد: میزان مشارکت دانش‌آموزان در این اردوها 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی حضور گسترده جوانان مؤمن و متعهد در عرصه‌های مختلف را سبب رونق طرح‌های عمرانی و توسعه آبادانی در مناطق محروم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی نقش محوری در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهسازی و بهداشتی طرح هجرت سه ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول