اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی درمیان:

درمیان مرکز فرآوری محصولات لبنی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی درمیان گفت: در این شهرستان مرکز فرآوری محصولات لبنی وجود ندارد و شیر تولیدی درمیان برای فرآوری به شهرستان‌های همجوار ارسال می‌شود.

درمیان مرکز فرآوری محصولات لبنی ندارد

غلامرضا وارسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان با بیان اینکه در حال حاضر 251 هزار دام سبک و سنگین در شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ 36 میلیون تومان برای احداث 19 آبشخور دامی در روستاها احداث شد و 459 خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

وی گفت: در نیمه نخست سال جاری 5 هزار و 400 تن گوشت در شهرستان درمیان تولید شده که 900 تن آن گوشت قرمز است.

مدیر جهاد کشاورزی درمیان با اشاره به تولید سالانه 9 هزار و 471 تن گوشت در شهرستان درمیان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری گوشت تولیدی درمیان به 10 هزار و 337 تن افزایش یابد.

وارسته، از توزیع یک‌میلیون و 800 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های شهرستان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته 3 میلیون و 544 هزار و 404 قطعه جوجه در مرغداری‌های شهرستان توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه درمیان دومین تولید کننده گوشت سفید استان است، ‌یادآور شد: از ابتدای سال جاری میزان یک‌هزار و 500 تن علوفه یارانه‌ای با میزان یارانه 20 تومان در هر کیلو بین دامداران شهرستان توزیع شده که از این میزان 500 تن جو و مابقی کنسانتره است.

مدیر جهاد کشاورزی درمیان، از توزیع یک‌میلیون و 800 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های شهرستان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته 3 میلیون و 544 هزار و 404 قطعه جوجه در مرغداری‌های شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول