اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

فعالیت 60 واحد مقاومت دانش‌آموزی در مدارس درمیان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: 60 واحد مقاومت دانش‌آموزی در مدارس درمیان از مرزهای فرهنگی و عقیدتی این خطه از ایران صیانت می‌کنند.

فعالیت 60 واحد مقاومت دانش‌آموزی در مدارس درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری عصر امروز در دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان اظهار کرد: همه دانش‌آموزان شهرستان بسیجی هستند و در راه تعالی اسلام ناب و ارتقاء نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان مرزی به عنوان پرچمداران آموزش و پرورش تلاش می‌کنند.

وی،‌ با بیان اینکه بیش از 50 برنامه فرهنگی و ورزشی در طول دهه ولایت و هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: برپایی جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، تجلیل از دانش‌آموزان سادات، تجلیل از دانش‌آموزان فعال در طرح هجرت سه و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز از مهمترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر آموزش و پرورش درمیان،‌ با بیان اینکه آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با شیوه‌های پدافند غیر عامل زمینه‌ساز تحقق مقاومت پایدار در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: هر ملتی که قادر به حفظ دستاوردها و ارزش‌های خود نباشد و نتواند از خود در مقابل هجمه‌های نظامی اقتصادی و فرهنگی از خود دفاع کند، زنده نیست.

اژدری،‌ ترویج اسلام ناب در جهان، عدم همراهی با نظام سلطه، دشمنی با غده سرطانی خاورمیانه، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی را از مهمترین دلایل دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در مقابله با تهدیدات نرم و خنثی کردن حرکت دشمن بایستی کارها به صورت جدی دنبال شود.

وی،‌ با بیان اینکه تهدیدات سایبری به عنوان تهدیدی جدی می‌تواند زمینه‌ساز آسیب‌های گسترده برای جامعه دانش‌آموزی درمیان ایجاد کند، بر آمادگی ‌‌آموزش و پرورش در این عرصه تأکید کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول