اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

تفکر والای بسیجی قلب جهانیان را تسخیر کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: تفکر والای بسیجی امروز جهان‌شمول شده و علاوه بر تسخیر قلب آزادگان جهان زمینه‌ساز وحشت استکبار از گسترش این فرهنگ ناب شده است.

تفکر والای بسیجی قلب جهانیان را تسخیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال بسیجی شرکت‌کننده در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 که در دبیرستان حضرت فاطمه(س) شهر قهستان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی مروج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ایران و سرمایه‌های عظیم این کشور به شمار می‌روند.

وی ‌با بیان اینکه در سایه حمایت از ولایت امروز ایران اسلامی پرچمدار حمایت از مستضعفان، بزرگترین مبلغ اسلام ناب در جهان و الگوی بیداری اسلامی لقب گرفته است،‌ افزود: خشم و کینه نظام سلطه از ملت قهرمان ایران به واسطه ترویج تفکر بسیجی و اسلام ناب است.

رئیس شورای آموزش و پرورش درمیان، ‌اقتدار کنونی ایران را مرهون خون شهدا و درایت رهبری دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل ملت‌های مسلمان عدم استقلال رأی و بصیرت حکام وابسته است.

فرماندار درمیان،‌ با اشاره به تحرکات نظام سلطه برای انزوای ایران اسلامی در گفتمان بین‌المللی ادامه داد: هدف از اعمال تحریم‌های ظالمانه و هلوکاست خبری استکبار به رهبری صهیونیسم بین‌الملل علیه ایران در راستای شکست گفتمان اسلام ناب و مأیوس کردن کشورهای اسلامی از تداوم بیداری اسلامی است.

براتی،‌ استفاده از عناصر ضد فرهنگی به ویژه ماهواره را خدمت به شیاطین استثمارگر دانست و عنوان کرد: هنجار شکنی‌ها، ‌انحرافات اخلاقی، فروپاشی خانواده و ترویج فساد محصول گرفتار شدن در دام فرهنگ مبتذل غربی است.

وی صبر، بصیرت و تلاش برای فراگیری دانش و رسیدن به قله‌های رفیع علمی را مهمترین رسالت دانش‌آموزان در شرایط کنونی دانست و یادآور شد: توجه به آموزش مهارت‌های زندگی ضروری‌ترین نیاز دانش‌آموزان در این برهه از زمان است که باید توسط معلمان مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش درمیان،‌ علم بدون ایمان را زمینه‌ساز زوال و نابودی جوامع دانست و تأکید کرد: کلاس‌های درس سنگر مستحکم نظام در مسیر مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی دشمن به شمار می‌روند.

براتی ابراز داشت: اردوهای جهادی زمینه‌ساز نهادینه شدن فرهنگ کار، ایثار و افزایش مشارکت برای رسیدن به توسعه پایدار و قرب الهی است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول