اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌های مرزی جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌های مرزی جدی گرفته شود.

فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان‌های مرزی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در مراسم روز جهانی کودک که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان مرزی درمیان می‌تواند در توسعه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگ‌های بیگانه نقش موثری ایفا کند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت نهادهای فرهنگی در شهرستان مرزی درمیان در شرایط فعلی تربیت نسلی مؤمن و متعهد به منظور مقابله با تهدیدات فرهنگی عناصر ضد انقلاب و استکبار است.

فرماندار درمیان افزود: ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی خلاقیت و استعدادهای آنان براساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

براتی با تأکید بر اهمیت آشنایی والدین با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان گفت: افزایش آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون شرایط حضور هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به بافت جمعیتی و تنوع قومی و فرهنگی شهرستان درمیان افزود: جلوگیری از تقابل فرهنگی و ایجاد همگرایی در جامعه همچنین شکل‌گیری فرهنگ صحیح اجتماعی با تربیت صحیح و مدیریت امور فرهنگی نسل جوان در مدارس و مراکز فرهنگی و پرورشی امکان‌پذیر است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان نیز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان 170 عضو دارد.

رقیه امانی با اشاره به اینکه این مرکز همه روزه پذیرای کودک و نوجوانان درمیانی است، افزود: کودکان و نوجوانان می‌توانند از امکانات، تجهیزات و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی استفاده کنند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول