اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 10 هزار و 529 فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شده است.

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در استان زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعهد اشتغال استان زنجان در سال جاری 24 هزار و 912 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهد اشتغال استان زنجان تا آبان ماه سال جاری 15 هزار و 220 نفر بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای 10 هزار و 529 نفر اشتغال ایجاد شده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 42 درصد از تعهدات اشتغال استان زنجان محقق شده است، اضافه کرد: برای 4 هزار و 691 نفر اشتغال ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه 31 درصد از میزان تعهدات اشتغال استان تا آبان ماه سال جاری محقق نشده است، تصریح کرد: میزان تعهد اشتغال در استان طی سال جاری نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش یافته است.

قهرمانی با بیان اینکه میزان تعهد اشتغال بخش مسکن هشت هزار و 486 نفر است، ادامه داد: باید تا آبان ماه سال جاری در این بخش برای 5 هزار و 185 نفر فرصت شغلی ایجاد می‎شد که این میزان تعهد 108 درصد تحقق یافته است.

وی میزان تحقق تعهدات اشتغال تا آبان ماه سال جاری را در بخش مسکن نسبت به مجموع تعهدات این بخش 66 درصد اعلام کرد و افزود: در مجموع در این بخش برای 5 هزار و 614 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجموع تعهدات اشتغال سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان را در سال جاری 2 هزار و 206 نفر دانست و یادآور شد: هزار و 348 نفر از این میزان تعهد باید تا آبان ماه سال جاری تحقق می‎یافت.

وی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان را تا آبان ماه سال جاری 777 نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع این سازمان به 35 درصد از مجموع تعهدات و 58 درصد از تعهدات تا آبان ماه عمل کرده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اشتغال در بخش خدمات استان زنجان 9 هزار و 340 نفر مقرر شده است، خاطرنشان کرد: میزان تعهدات این بخش تا آبان ماه سال جاری 5 هزار و 706 نفر بوده است که در حال حاضر فقط 28 درصد از آن محقق شده است.

وی ادامه داد: 46 درصد از تعهدات اشتغال بخش خدمات در استان زنجان تحقق یافته است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول