اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

یک‌هزار و 392 فرصت شغلی در درمیان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال جاری یک‌هزار و 392 فرصت شغلی جدید در درمیان ایجاد می‌شود که تاکنون 250 فرصت محقق شده است.

یک‌هزار و 392 فرصت شغلی در درمیان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اشتغال شهرستان درمیان اظهار کرد: تعهد سال گذشته درمیان ایجاد یک‌هزار و 454 فرصت شغلی بود که نهایتا 2 هزار و 351 فرصت شغلی برای شهروندان این شهرستان ایجاد شد.

وی‌ از تشکیل 724 پرونده متقاضی مشاغل خانگی به ارزش یک‌میلیارد و 824 میلیون و 500 هزار تومان در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد 568 نفر موفق به دریافت تسهیلاتی به مبلغ یک‌میلیارد و 386 میلیون و 500 هزار تومان شده‌اند.

فرماندار درمیان با بیان این مطلب که سه بخش مسکن، کشاورزی و خدمات بیشترین فرصت شغلی را در شهرستان ایجاد کرده‌اند، ‌ادامه داد: ضوابط قانونی اشتغال در نوار مرزی در سال جاری تسهیل می‌شود و فرصت‌هایی از قبیل ایجاد واحدهای پرورش طیور، بهره‌برداری از منبع آب سد رزه و ایجاد شرکت‌های سهامی زراعی برای مرزنشینان ایجاد می‌شود.

براتی ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین دغدغه مسئولان در این شهرستان مرزی برشمرد و یادآور شد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با پیگیری‌های متناوب بر نحوه ارائه تسهیلات نظارت داشته و مجدانه پیگیر وضعیت اشتغال مطابق سهمیه و حتی بیش از آن نیز باشند.

وی اشتغال را یکی از محورهای اصلی توسعه پایدار برشمرد و افزود: لازمه اقتدار و پیروزی در مقابل تحریم‌ها توجه به دو مقوله با ارزش و مهم تولید و اشتغال برای دستیابی به شکوفایی اقتصادی، توسعه و امنیت پایدار است.

فرماندار درمیان بر ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با نیاز شهروندان درمیانی تأکید کرد و عنوان داشت: توجه به نیازها و ظرفیت‌های شهرستان تسریع کننده توسعه آبادانی، اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول