اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سروآباد خبر داد

ایجاد 313 فرصت شغلی در سروآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سروآباد از ایجاد 313 فرصت شغلی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 313 فرصت شغلی در سروآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمید ساعدپناه بعدازظهر امروز در دومین نشست اعضای کارگروه اشتغال سروآباد اظهار کرد: تاکنون 313 فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سامانه رصد ثبت شده است.

به گفته وی، ثبت این میزان فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال برابر با تحقق 18 درصد از تعهدات این شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی در سال‌جاری است.

وی به اعتبارات اختصاص یافته در زمینه اشتغال به شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و  579 میلیون تومان به منظور ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد در سال‌جاری به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: به منظور جذب کامل این اعتبارات پس از اعلام آمادگی بانک‌های عامل، متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی خواهند شد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سروآباد از اعلام اعتبارات اشتغال به تفکیک دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خواستار جدیت همه دستگاه‌ها در ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد شد.

فرماندار سروآباد نیز در این جلسه بر جدیت و تلاش بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در راستای جذب اعتبار تخصیص یافته به شهرستان تاکید کرد و خواستار تلاش، پیگیری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال در این شهرستان شد.

محمد رضایی با تاکید بر تسریع در تشکیل تعاونی باغداران روستای دزلی از توابع این شهرستان اظهار کرد: تشکیل این تعاونی تاثیر مهمی در توسعه کشاورزی در این شهرستان خواهد داشت.

گفتنی است؛ تعاونی باغداران روستای دزلی با 350 نفر عضو در زمینه توسعه باغات در مرحله افتتاح حساب و ثبت قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول