اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد لرستان خبر داد

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد لرستان از ایجاد 10 هزار و 50 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در سال جاری خبر داد.

ایجاد 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لرستان، علی آفتابی گفت: در راستای تحقق شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با صرف اعتباری بیش از 820 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان و تسهیلات قرض‎الحسنه بانکی 10 هزار و 50 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: شغل‌های مورد نظر در زمینه‏های کشاورزی، دامپروری، خدمات حمل و نقل و تولید صنایع دستی مددجویان این نهاد در سطح استان ایجاد می‌شوند.

آفتابی ادامه داد: برای تجلیل از سه هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان که با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی به استقلال معیشتی رسیده‎اند، در سال جاری جشن خودکفایی و استقلال معیشتی برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌ها و اتکای آنان به داشته‌های خود از مهم‌ترین سیاست‌های کلان کمیته امداد است، یادآور شد: با تعامل و همکاری بانک‏ها، در سال گذشته 12 درصد از کل فرصت‌های شغلی ایجاد شده در استان توسط این نهاد ایجاد شده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت اجرا می‌شود، ادامه داد: نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهتر اجرا شدن این طرح‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول