اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌‌رضوی:

کمیته امداد با آموزش 2 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال کمیته امداد خراسان ‌رضوی گفت: کمیته امداد امام خمینی، 25 هزار نفر را در بحث آموزش کارآفرینی و ترویجی آموزش داده است که در این راستا توانسته 2 هزار فرصت شغلی را در خراسان رضوی ایجاد کند.

کمیته امداد با آموزش 2 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا محسنی ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی اظهار کرد: یکی از کارهایی که کمیته امداد امام خمینی انجام می‌دهد بحث اشتغال است که ما باید به سمت توانمندسازی خانواده‌ها پیش برویم و شغل پایدار با آموزش است که شکل می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی افزود: کمیته امداد امام‌خمینی 25 هزار نفر را در بحث آموزش کارآفرینی و ترویجی آموزش داده است و توانسته 2 هزار فرصت شغلی را در خراسان‌رضوی ایجاد کند.

محسنی خاطرنشان کرد: کمیته امداد از سال گذشته بحث برون سپاری و کلینیک‌های استعدادسنجی و مشاوره شغلی را ایجاد کرده‌ است که در 9 رشته خانواده‌ها از ما تسهیلات گرفته‌اند تا از این طریق بتوانیم فرهنگ کسب و کار را در جامعه ترویج کنیم.

در ادامه محمدامین ترابی‌زاده معاون دانشگاه علمی کاربردی خراسان‌رضوی اظهار کرد: به عنوان یک دستگاه اجرایی که در حوزه آموزش‌های مهارتی فعالیت می‌کند چند مرکز را در نمایشگاه فعال کرده‌ایم تا توانمندی‌هایی را در مدت کوتاه به بازدیدکنندگان آموزش دهند و جامعه را با آموزش مهارتی آشنا کنند.

معاون دانشگاه علمی کاربردی خراسان‌رضوی افزود: در قالب سه مرکز علمی کاربردی و در حدود 10 شغل مختلف مانند فیلم سازی، نقاشی، طراحی پوشاک، آشپزی، هتلداری و خلبانی در نمایشگاه شرکت می‌کنیم.

ترابی‌زاده در ارتباط با دانشگاه علمی کاربردی گفت: در حال حاضر 2 هزار و 800 مدرس علمی کاربردی داریم که 10 درصد آنها مدرسان زبده و متخصص آموزش مهارتی هستند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول