اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد ریالی

21 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با سرمایه‌گذاری ثابت 13 هزار و 817 میلیارد ریالی زمینه اشتغال 21 هزار و 625 نفر در این استان فراهم شده است.

21 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: دستیابی به اقتصاد مقاومتی با تحقق تولید ملی، توجه به کار و سرمایه ایرانی میسر خواهد شد.

وی رفع نیازهای داخلی کشور را بستر تحقق چشم‌انداز توسعه دانست و گفت: تولید ابزارآلات صنعتی و رفع نیازهای اولیه صنایع کشور می‌تواند کشور را از وابستگی به کشورهای خارجی رهانیده و بستر توسعه و خودکفایی کشور را فراهم سازد.

کرمی با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 724 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی شهرکرد، گفت: بی‌تردید استفاده از ظرفیت تولید داخلی یکی از راهکارهای دستیابی به اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شکست تحریم‌های دشمن نیازمند یک برنامه‌ریزی مدون در عرصه اقتصاد و صنعت است، برهمین اساس باید با افزایش سطح تولیدات کشور برنامه‌های مقاومتی را تدوین و تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمار موجود تا پایان مرداد ماه سال‌جاری نزدیک به یک هزار و 135 واحد صنعتی فعال با سرمایه‌گذاری ثابت 13 هزار و 817 میلیارد ریال زمینه اشتعال 21 هزار و 625 نفر را در این استان فراهم کرده است.

کرمی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران، گفت: با پرداخت تسهیلات مناسب 49 واحد صنعتی دیگر در شهرک صنعتی شهرکرد فعال شده است، همچنین اقدامات لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به عمده‌ترین واحدهای صنعتی فعال در این استان، گفت: صنایع استان با تحقق 83 درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک صنعتی شهرکرد زمینه اشتغال بیش از 5 هزار و 687 نفر را در این شهرک فراهم ساخته است.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول