اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح مجموعه تفریحی‌ آبی کرمان عنوان کرد

ایجاد 260 فرصت شغلی مستقیم در کرمان ‌

خبرگزاری فارس: مجری طرح مجموعه تفریحی بازی‌های آبی «هفت دریا» در کرمان گفت: این مجموعه تفریحی 260 فرصت شغلی مستقیم برای جوانان کرمان فراهم می‌‌کند.

ایجاد 260 فرصت شغلی مستقیم در کرمان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن ایرانمنش در مراسم کلنگ‌زنی مجموعه تفریحی بازی‌های آبی «هفت دریا» در هفت باغ علوی کرمان اظهار داشت:‌ کرمان در مقایسه با شهرهای دیگر کشور از لحاظ مجموعه‌های تفریحی رفاهی در رتبه پایین‌تری قرار گرفته است.

وی افزود: در پارک آبی هفت دریا کرمان 260 فرصت شغلی برای جوانان کرمان به صورت مستقیم فراهم می‌شود و این مجموعه با پذیرش ظرفیت روزانه 3 هزار از نظر تنوع، امکانات تفریحی و تجهیزات در کشور بی‌نظیر است.

ایرانمنش ابراز داشت: در طراحی تجهیزات این پارک آبی از جدیدترین وسایل تفریحی روز دنیا استفاده شده است.

وی بیان داشت: طراحی پارک آبی هفت دریا به گونه‌ای است که تمام‌ الزامات لازم برای استفاده هر چه بهتر‌‌ خانواده‌های ایرانی در تمام‌ سن در آن رعایت شده و با ایجاد محیطی محفوظ امکان استفاده مجزا برای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته میسر شده است.

ایرانمنش عنوان کرد: مساحت کل این مجموعه تفریحی 28 هزار متر مربع ‌و زیربنای آن 16 هزار متر مربع است که در سه طبقه شامل سالن بازی‌های آبی به مساحت 12 هزار متر مربع، فروشگاه و رستوران به مساحت یک هزار و 500 متر مربع است.

سرمایه‌گذار این طرح عنوان کرد: همچنین ساختمان اداری به مساحت 500 متر مربع، تأسیسات به مساحت 2 هزار متر مربع، پارک خانواده و فضای سبز و دریایی مصنوعی به مساحت 10 هزار متر مربع و پارکینگ روباز به مساحت 8 هزار متر مربع پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: این طرح در مدت 24 ماه و با هزینه 190 میلیارد ریال با مشارکت بانک عامل سرمایه‌گذاری در شهر کرمان‌ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول