اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اشتغال و سرمایه‌گذاری رودان خبر داد

ایجاد 1700 فرصت شغلی جدید در رودان

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری رودان گفت: هزار و 701 فرصت شغلی جدید از اوایل سال‌جاری تاکنون در این شهرستان ایجاد شده است.

ایجاد 1700 فرصت شغلی جدید در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل ناصح پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهم شهرستان رودان امسال ایجاد پنج هزار فرصت شغلی جدید است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در بخش کشاورزی، تعاونی‌های فعال، مشاغل خانگی، جذب و تامین اعتبار لازم، کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری رودان به تعهدات خود در ایجاد اشتغال در سال 91 به طور کامل عمل کند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری رودان رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال، افزایش تولید و توسعه پایدار را نیازمند برنامه‌ریزی، توجه ویژه دولت، تخصیص اعتبار و تلاش مردم و مسئولان دانست.

ناصح با بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان رودان از شاخص استانی بالاتر است و نرخ دو رقمی را تجربه می‌کند، از تلاش بی‌وقفه مسئولان در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در شهرستان رودان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رودان، شناسایی و معرفی طرح‌های قابل توجیه به منظور بهره‌مندی از تسهیلات بنگاه‌های زودبازده و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش اشتغال اعم از بومی وغیر بومی را رویکردهای مهم این کارگروه در ایجاد اشتغال برشمرد.

ناصح افزود: پیگیری دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات سهم شهرستان در ایجاد اشتغال و بهره‌مندی از ظرفیت کارشناسان به منظور شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارائه مشاوره و هدایت متقاضیان سرمایه‌گذاری و اشتغال در زمینه کارآفرینی و اشتغال در منطقه از دیگر رویکردهای این کارگروه برای ایجاد شغل در شهرستان رودان است.

کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان رودان طی سال گذشته موظف به ایجاد چهار هزار فرصت شغلی جدید بود که در سایه همت مردم و مسئولان بیش از چهار هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول