اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم محمد بنا

شیرزاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: با حکم محمد بنا سرمربی و مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، سعید شیرزاد مربی باتجربه کشتی مازندران، مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران شد.

شیرزاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه صبح امروز در نشست شورای ورزش این شهرستان با اعلام اینکه آمل بار دیگر در کشتی فرنگی به افتخاری دیگر دست یافت، بیان داشت: انتصاب مربی کارکشته و باتجربه کشتی فرنگی شمال کشور که توانست ورزشکاران و کشتی‌گیران زیادی را به تیم ملی و جامعه ورزشی کشورمان معرفی کند خود افتخار بزرگ دیگری برای این شهرستان است.

وی افزود: با حکم محمد بنا سرمربی و مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان، سعید شیرزاد مربی باتجربه کشتی مازندران به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران شد.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه این مربی نام‌آشنا مدت یک سال را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور عراق مشغول به فعالیت بود، ابراز داشت: شیرزاد در عراق نیز کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و کشتی فرنگی این کشور را که حرفی برای گفتن نداشت به مکان مطلوبی در بین دیگر کشورهای عربی رساند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه 11 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: بیش از 30 هیئت ورزشی در این شهرستان در امر ورزش فعالیت دارند.

 نیروی انتظامی برای پلمپ اماکن ورزشی غیرمجاز اقدامی نمی‌کند

وی درباره مکان‌های ورزشی غیرمجاز یادآور شد: تعداد اماکن ورزشی غیرمجاز این شهرستان که بیشتر در بخش پرورش اندام و بدنسازی فعالیت دارند شناسایی شده، با همکاری اداره بهداشت و درمان لیست آنها تنظیم و مراتب برای تعطیلی فعالیت این مکان‌ها به نیروی انتظامی گزارش داده شد.

جمشیدپناه با اعلام اینکه نیروی انتظامی در زمینه پلمب اماکن ورزشی غیرمجاز اقدامی انجام نداده است، تاکید کرد: از عوامل انتظامی و امنیتی می‌خواهیم تا برای ایجاد امنیت بیشتر در بین ورزشکاران و جلوگیری از خطرات مرگ ناشی از استفاده مکمل‌های غیرمجاز هرچه سریع‌تر تعطیلی این اماکن را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول