اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت محمد بنا صورت گرفت

حضور 2 مربی اصفهانی در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس: با دعوت محمد بنا دو مربی اصفهانی در کادر جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور دارند و این تیم را برای مسابقات جام جهانی آماده می‌کنند.

حضور 2 مربی اصفهانی در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان مسابقات المپیک 2012 اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تعطیل شده و قرار است از فردا دور جدید تمرینات این تیم آغاز شود.

پس از بحث‌های زیادی که در مورد ادامه فعالیت محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی وجود داشت، در نهایت این مربی که از وی به عنوان معمار کشتی فرنگی ایران نام برده می‌شود، با فدراسیون کشتی به توافق رسید تا همچنان هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده داشته باشد.

با جدایی تعدادی از مربیان سابقی که در کادر فنی تیم ملی در کنار محمد بنا حضور داشتند، وی چند مربی جدید را به کادر تیمش اضافه کرد که در بین آنها یک مربی اصفهانی دیده می‌شود.

محسن طاهری که در سال‌های گذشته در تیم‌های ملی رده پایه ایران فعالیت داشته است، به دعوت محمد بنا، از این پس در اردوی تیم ملی بزرگسالان فعالیت خواهد داشت.

تیم ملی کشتی فرنگی در بهمن ماه مسابقات یادگار امام حضور پیدا می‌کند و برای مسابقات جام جهانی که به میزبانی تهران برگزار می‌‌‌شود، آماده می‌شود.

به گزارش فارس، به جز محسن طاهری که جدیدا به تیم ملی اضافه شده است، رسول جزینی نیز یکی از مربیانی است که طی سال‌های گذشته با بنا همکاری داشته است و جز کادر فنی تیمی بود که قهرمانی المپیک را به دست آوردند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول