اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان

دانشگاه آزاد همدان قهرمان کشتی شد

خبرگزاری فارس: تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی همدان در پنجمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دانشگاه آزاد همدان قهرمان کشتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پنجمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور 17 تیم منتخب از مناطق 18گانه دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد.

تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی همدان که به نمایندگی از منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات حضور یافته بود توانست با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز در یک رقابت سخت و فشرده با اقتدار کامل بر سکوی قهرمانی بایستد.

در این مسابقات که به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار شد، تیم همدان با کسب 51 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم منتخب منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شد و تیم منطقه سه این دانشگاه بر سکوی سوی ایستاد.

برای تیم همدان در وزن 55 کیلوگرم میثم فیروزآبادی توانست در غیاب هم‌تیمی خود محمد سلطانی ملی‌پوش این وزن که در اردوی تیم ملی به سر می‌برد، جانشین شایسته‌ای باشد و مدال طلا را برای تیم همدان به ارمغان آورد.

در وزن 66 کیلوگرم سلیمان فرهاد توسکی توانست مدال نقره را به دست آورد و در وزن 96 کیلوگرم هم وحید یوسف‌پور توانست بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

هادی شیورانی هم مدال برنز را برای تیم همدان کسب کرد تا با این مدال خیال همدان برای قهرمانی آسوده شود.

تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی همدان را فرهاد آقاخانی به عنوان مربی و غلامرضا خاکسار به عنوان سرپرست در این دوره از مسابقات همراهی کردند.

 پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان به صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول