اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 2 مربی مازندرانی در کمیته فنی فدراسیون کشتی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور 2 مربی مازندرانی در کمیته فنی فدراسیون کشتی خبر داد.

حضور 2 مربی مازندرانی در کمیته فنی فدراسیون کشتی

غلامرضا نوری زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد عمومی قهرمانی کشور از سوی فدراسیون، اعضای کمیته فنی برای شناسایی کشتی‌گیران مستعد انتخاب شدند.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه کمیته فنی کشف استعدادیابی و آگاهی درباره وضعیت جسمانی کشتی‌گیران است که 18 نفر از سوی فدراسیون انتخاب شدند.

نوری زاده افزود: در بین این اعضا، عسگری محمدیان و سید مراد محمدی به عنوان دو ملی‌پوش سابق و دو مربی سازنده و باتجربه مازندرانی نیز حضور دارند.

دبیر هئیت کشتی مازندران گفت: روزهای 11 و 12 آبان نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد عمومی کشور در وزن‌های 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم به میزبانی تهران در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود که به همین منظور نفرات اعضای کمیته فنی نیز مشخص شدند.

وی در ادامه از حضور داور بین‌المللی کشتی مازندران در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: محمد ربیع‌پور از داوران درجه یک و بین‌المللی کشتی مازندران برای قضاوت در این مسابقات از سوی کمیته داوران فدراسیون انتخاب شد.

نوری زاده همچنین از حضور شش تیم از مازندران در فصل جدید لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: از بین 9 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها  دوسوم تیم‌ها از مازندران است.

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در این دوره از مسابقات باشگاه‌های کشتی مازندران با مدیریت خوبی که دارند، بهترین کشتی‌گیران و کادر فنی را جذب خواهند کرد.

نوری زاده تصریح کرد: تیم‌های صدرای زیراب، پرسپولیس جویبار، داماش بابل، گاز مازندران، موسئسه مالی اعتباری فردوسی مازندران و سایپای تنکابن به عنوان شش تیم مازندرانی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول