اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی:

کار کردن در تیم ملی کشتی فرنگی دشوارتر از گذشته است

خبرگزاری فارس: مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به اینکه تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان المپیک شده، کارکردن برای کادر فنی جدید دشوارتر از گذشته است.

کار کردن در تیم ملی کشتی فرنگی دشوارتر از گذشته است

محسن طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به درخواست محمد بنا قرار است از روز چهارشنبه در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کنم تا تیم برای مسابقات جام یادگار امام و جام جهانی تهران آماده شود.

وی با اشاره به اینکه در مورد مسائل مالی صحبتی نداشته است، تصریح کرد: با بنا بیشتر در مورد مدیریت سه رده سنی و چینش مربیان مورد نظر وی در رده‌های دیگر صحبت کرده‌ایم و در مورد جزئیات در آینده صحبت می‌کنیم.

مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: حدود 30 سال است که در رشته کشتی فعالیت دارم و سال‌هاست که در تیم‌های ملی مختلف سابقه مربیگری داشته‌ایم اما شرایط تیم ملی بزرگسالان با تیم‌های دیگر متفاوت است.

وی افزود: برای حضور تمام وقت در کادر فنی تیم ملی باید کار و فعالیت خود در اصفهان را تعطیل کرده و در تهران سکونت پیدا کنم، از این رو به دلیل مشکلات اقتصادی و تامین هزینه‌های زندگی باید مربیگری در تیم ملی برایم صرفه اقتصادی داشته باشد.

طاهری با اشاره به دعوت کشتی‌گیران به تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: لیست بازیکنان دعوت شده را ندیده‌ام اما قرار است در کنار سایر ملی‌پوشان، کشتی‌گیران رده‌های جوانان نیز به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول