اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با فارس خبر داد

صدرای مازندران درصدد جذب کشتی‌گیران روسی/ پورعلیجان در تیم صدرا

خبرگزاری فارس: سرمربی تازه‌ منصوب شده تیم کشتی آزاد صدرای زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: صدرای زیراب خواهان جذب کشتی‌گیر سبک وزن روسی شد.

صدرای مازندران درصدد جذب کشتی‌گیران روسی/ پورعلیجان در تیم صدرا

عباس حاج‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با کشتی‌گیران جوان بومی قرارداد بستیم.

وی افزود: تاکنون با کشتی‌گیران خوب و جوان مازندرانی همچون احمد امیریان، سبحان محمدزاده، سعید داداش‌پور، سینا غنی‌زاده، محمد قاسم‌زاده، محمدجواد ابراهیمی و هادی پورعلیجان قرارداد امضا کردیم.

سرمربی صدرای زیراب تصریح کرد: در حال حاضر حدود یک ماه با این کشتی‌گیران تمرینات را آغاز کردیم تا با آمادگی بیشتر راهی لیگ شویم.

جذب کشتی‌گیر خارجی در ترکیب

 

حاج‌کناری در ادامه از جذب یکی یا دو کشتی‌گیر خارجی در ترکیب تیمش خبر داد و اظهار داشت: در وزن 55 کیلوگرم کشتی‌گیر خوبی نداریم و خوهان جذب کشتی‌گیر خوب و ملی پوش تیم ملی جوانان روسیه از سوی مدیریت باشگاه شدم.

وی گفت: با توجه به مدیریت و هزینه خوبی که محبوب قبادیان مدیرعامل تیم تقبل می‌کنند به آینده این باشگاه و کشتی‌گیران بسیار خوشبین هستم و به طور حتم جز چهار تیم بالای جدول خواهیم بود.  

پدیده‌های لیگ شناسایی می‌شوند

 

حاج‌کناری در ادامه از حضور صمد‌نژادی و جانعلی خسرونژاد در کادر فنی تیمش خبر داد و درباره برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اذعان داشت: لیگ کشتی ایران در کوران مسابقات بسیار خوب است و مربیان به راحتی می‌توانند استعدادیابی خوبی داشته باشند.

وی بیان داشت: در حین برگزاری لیگ مربیان می‌توانند پدیده‌های لیگ را شناسایی کنند که در گذشته هم به نوعی در کشف استعداد موفق بودند.

حاج‌کناری افزود: پس از اتمام لیگ که کشتی‌گیران بنا به به دلایلی از قرارداد آنها کاسته می‌شود، از بی‌پولی رنج می‌برند به نوعی از کورس مسابقات و لیگ خارج می‌شوند.

اختلافات اخیر در فدراسیون کشتی

وی درباره اختلافات اخیر در فدراسیون کشتی اظهار داشت: به عنوان یک کشتی و مربی مشکل خاصی در فدراسیون ندیدم و حرف و حدیث‌ها و مشکلات به وجود آمده پس از رقابت‌های المپیک 2012 لندن با توجه به موفقیت کشتی در المپیک بوده است.

سرمربی صدرای زیراب در مازندران افزود: آقایان خطیب و رنگرز به خوبی برای موفقیت کشتی تلاش می‌کنند و فکر می‌کنم حاشیه به نوعی در داخل بدنه فدراسیون بین کارمندان به وجود می‌آید.

به گزارش فارس، تیم صدرای زیراب به عنوان یکی از نماینده‌های مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول