اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان خبر داد

توکلیان، محمدی، فلاح و اکبرنژاد گزینه‌های سرمربیگری کشتی ماهان

خبرگزاری فارس: معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: در حال حاضر امیر توکلیان، غلام محمدی، اکبر فلاح و علی اکبرنژاد گزینه‌های مد نظر برای بر عهده گرفتن هدایت تیم کشتی فولاد ماهان هستند.

توکلیان، محمدی، فلاح و اکبرنژاد گزینه‌های سرمربیگری کشتی ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد برگزار شده و تیم کشتی آزاد فولاد ماهان حریفان خود را شناخت.

با وجودی که طی روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها از معرفی سرمربی تیم کشتی آزاد ماهان خبر داده بودند اما هنوز باشگاه تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ نکرده است.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: در حال حاضر امیر توکلیان، غلام محمدی، اکبر فلاح و علی اکبرنژاد گزینه‌های باشگاه برای بر عهده گرفتن هدایت تیم کشتی هستند.

جلال زهرایی ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ کشتی آزاد زودتر از زمان اعلام شده قبلی برگزار می‌شود، در اسرع وقت سرمربی تیم را معرفی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز پیوستن هیچ بازیکنی به این تیم قطعی نشده است، تاکید کرد: پس از معرفی رسمی سرمربی جدید تیم، با نظر وی کشتی‌گیران مورد نظر به تیم اضافه می‌شوند که با توجه به سهمیه‌های اعلام شده می‌توان از سه سهمیه ملی‌پوش یا دو خارجی و یک ملی‌پوش استفاده کرد.

به گزارش فارس، بر اساس قرعه‌کشی انجام شده لیگ برتر کشتی آزاد 9 تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری در دو گروه چهار و پنج تیمی قرار گرفتند.

در گروه دوم تیم ماهان با تیم‌های داماش بابل، اکسیر بروجرد، و گاز مازندران هم‌گروه شد.

در گروه نخست نیز تیم‌های پرسپولیس جویبار، ثامن‌الحجج سبزوار، صدرای زیرآب، موسسه مالی و اعتباری فردوسی و سایپای تنکابن جای گرفتند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول