اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

قم در کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور دارای 5 سهمیه شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: فدراسیون کشتی به این هیئت پنج سهمیه برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان داده است.

قم در کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور دارای 5 سهمیه شد

احمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون کشتی به هیئت‌های کشتی استان‌ها، مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها افزود: کشتی‌گیران مدعی عضویت در تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی سال 2013 باید روزهای اول تا سوم آذر ماه با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان به هیئت کشتی استان خوزستان واگذار شده است.

وی در ادامه با اشاره به اوزان و شرایط برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان، ابراز داشت: با تصمیم کادر فنی تیم ملی مسابقات در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه مسابقات برابر آخرین مقررات فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد عنوان داشت: وزن‌کشی اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم روز اول آذر ماه انجام شده و مسابقات این اوزان نیز از ساعت 13 روز دوم آذر انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: این در حالی است که وزن‌‌کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم روز دوم آذر انجام شده و مسابقات آنان از ساعت 13 روز سوم آذر انجام خواهد شد و نفرات تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان سال 1391 در صورت برخورداری از شرایط سنی اعلام شده در این دوره کشتی خواهند گرفت.

دبیر هیئت کشتی استان قم همچنین با اشاره به شرایط سنی و نفرات مجاز به شرکت در این رقابت‌ها بیان داشت: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1371 تا دهم دی ماه سال 1374 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و کشتی‌گیران یازدهم دی سال 1374 تا دهم دی ماه سال 1375 می‌توانند با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشک معتبر در این مسابقات حضور یابند.

وی با بیان اینکه به منظور حضور در این مسابقات به هر استان سهمیه مشخصی داده شده است، اضافه کرد: در حالی که هیئت کشتی استان قم از پنج سهمیه شرکت در این دوره از پیکارها برخوردار شده است، خوزستان با 20 کشتی‌گیر، مازندران با 15 کشتی‌گیر، تهران با 10 کشتی‌گیر، لرستان با هشت کشتی‌گیر، اردبیل با شش کشتی‌گیر و سایر استان‌ها هر کدام با دو کشتی‌گیر می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول