اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

پایان آبان آغاز رقابت مازندران در لیگ کشتی/ دوشنبه یا پنج‌شنبه هر هفته آغاز مسابقه

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: اواخر آبان شش نماینده کشتی مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در برابر حریفان به میدان می‌روند.

پایان آبان آغاز رقابت مازندران در لیگ کشتی/ دوشنبه یا پنج‌شنبه هر هفته آغاز مسابقه

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: روز گذشته با حضور 9 نماینده باشگاه‌ها برای آغاز فصل جدید این مسابقات در سالن اجتماعات فدراسیون قرعه‌کشی شد که شش نماینده مازندران حریفان خود را شناختند.

وی افزود: تیم‌های گاز مازندران، پرسپولیس جویبار، صدرای زیراب، سایپای تنکابن، موسئسه مالی و اعتباری فردوسی و داماش بابل به عنوان شش نماینده مازندران در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: 9 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات در دو گروه پنج و چهار تیمی به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه خواهند داد.

قادری تصریح کرد: در گروه نخست تیم‌های پرسپولیس جویبار، صدرای زیراب، سایپای تنکابن، موسسه مالی و اعتباری مازندران و ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با هم رقابت خواهند کرد.

وی همچنین از حضور تیم‌های گاز مازندران، داماش بابل، فولاد ماهان سپاهان اصفهان و اکسیر بروجرد خبر داد و افزود: با توجه به حضور کشتی‌گیران و کادر فنی خوب در تیم‌های مازندرانی مقام قهرمانی در بین تیم‌های مازندرانی خواهد بود.

قادری گفت: کشتی‌گیران بسیار خوبی در مازندران حضور دارند و تیم‌های مازندرانی به راحتی می‌توانند با ترکیب کاملا بومی در لیگ شرکت کنند و از مدعیان قهرمانی نیز باشند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: بر اساس توافق تیم‌ها در این رقابت‌ها قرار شد اواخر آبان ماه هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور آغاز شود.

قادری در پایان خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در یکی از روزهای دوشنبه یا پنج‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول