اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان:

هدف از حضور در لیگ کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی است

خبرگزاری فارس: معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: سیاست‌گذاری باشگاه ماهان قهرمانی تیم‌های ورزشی در لیگ‌های مختلف است و برای تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد نیز این هدف دنبال می‌شود.

هدف از حضور در لیگ کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی است

جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با نظر باشگاه، محمد طلایی به عنوان مشاور تیم کشتی آزاد فعالیت دارد و با هماهنگی وی در نظر داریم، تیم قدرتمندی را راهی لیگ کنیم.

وی با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر کشتی بیان کرد: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم ماهان در گروه دوم با تیم‌های داماش بابل، گاز مازندران و اکسیر بروجرد هم‌گروه شده و در هفته نخست این مسابقات که تیم ماهان میزبانی را بر عهده دارد، به دیدار نماینده بروجرد می‌رویم.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان با بیان اینکه طی روزهای آینده سرمربی تیم کشتی آزاد به طور رسمی معرفی می‌شود، تصریح کرد: با تعدادی از کشتی‌گیران مطرح گفت‌وگوهایی انجام شده است اما پس از تعیین قطعی وضعیت سرمربی تیم، پیوستن نهایی بازیکنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌تر قرار بود لیگ کشتی آزاد از آذرماه سال جاری آغاز شود اما با توجه به تغییر زمان برگزاری، در اسرع وقت نسبت به آماده‌سازی تیم اقدام می‌کنیم.

زهرایی به اعلام آمادگی این باشگاه برای حضور در لیگ کشتی فرنگی نیز اشاره کرد و افزود: باشگاه فولاد ماهان برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرده است اما هنوز تعداد قطعی تیم‌ها و زمان قرعه‌کشی لیگ مشخص نشده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول