اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

افتخارات کشتی موجب سربلندی ورزش قم شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: افتخارآفرینی کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های مهم داخلی و برون مرزی سال جاری موجب سربلندی ورزش قم در داخل و خارج از کشور شده است.

افتخارات کشتی موجب سربلندی ورزش قم شده است

محسن حلوایی در حاشیه مراسم تجلیل از ‌هادی علیزاده‌پورنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در سال جاری کشتی‌گیران قمی موفق به کسب بیش از پنج مدال از رقابت‌های مهم برون مرزی شده‌اند که این موفقیت و دستاورد کمی نیست بلکه یک اتفاق نادر است و باید آن را قدر دانسته و ارج نهیم.

وی ادامه داد:‌ هادی علیزاده به تنهایی در مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی، آسیایی و جهانی سال 2012 توانسته است چهار مدال خوشرنگ کسب کند در حالی که علی فتاحی‌منش و علی زینتی‌رفاه نیز دو کشتی‌گیر دیگر قمی هستند که در رده‌های سنی پایین‌تر به زودی جا پای بزرگان کشتی فرنگی کشورمان خواهند گذاشت.

رئیس هیئت کشتی استان قم با تاکید بر اینکه کشتی قم در مسیر موفقیت به سرعت در حال حرکت است، اظهار کرد: اینکه کشتی‌گیران قم می‌توانند در رده‌های سنی مختلف در صحنه‌های مختلف بین‌المللی افتخارآفرین باشند زمینه سربلندی و دلگرمی نسل جوان را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون سه کشتی‌گیر در تیم‌های ملی کشتی فرنگی سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان حاضر هستند که هر سه نفر آنها در آستانه اعزام به مسابقات مهم برون مرزی قرار دارند.

حلوایی تصریح کرد: در حالی که ‌هادی علیزاده‌‌پورنیا فرنگی‌کار ملی‌پوش قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، جام جهانی کشتی فرنگی، پیکارهای بین‌المللی جام آزوماش اوکراین و قهرمانی دانشجویان جهان موفق به کسب چهار مدال ارزشمند شده است، علی فتاحی‌منش دیگر فرنگی‌کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه حضور یافت و صاحب مدال شد.

وی با اشاره به آخرین موفقیت‌ هادی علیزاده در کشتی فرنگی دانشجویان جهان در شهر کورتین فنلاند که در مهرماه به دست آمد، اضافه کرد: این مسابقات در این دوره نیز همچون سال‌های گذشته با شرکت چهره‌های مطرح کشتی فرنگی از کشورهای مختلف دنیا به انجام رسید و تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان نیز حضور موفقیت‌آمیزی داشت و ‌هادی علیزاده یکی از طلایی‌های این مسابقات بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول