اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سرپرست فدراسیون کشتی خبر داد

افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر کشتی آزاد کشور

خبرگزاری فارس: مشاور سرپرست فدراسیون کشتی با اشاره به حضور 9 تیم در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور، گفت: احتمال افزایش تعداد تیم‌های در این مسابقات وجود دارد.

افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر کشتی آزاد کشور

حسن شورزند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد کشور در ماه جاری، گفت: برگزاری لیک کشتی در رده‌های مختلف سبب ارتقای کیفیت کشتی کشور و آمادگی هر چه بیشتر کشتی‌گیران و تقویت تیم ملی می‌شود.

مشاور سرپرست فدراسیون کشتی و هماهنگ کننده فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان، افزود: 9 تیم تاکنون برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد ثبت نام کردند و این مسابقات در دهه پایانی آبان ماه برگزار می‌شود.

وی به گروه‌بندی لیگ برتر کشتی آزاد اشاره کرد و یادآور شد: در گروه اول تیم‌های ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، پرسپولیس جویبار، سایپا تنکابن، صدرای زیراب و موسسه مالی اعتباری فردوسی و در گروه دوم، تیم‌های داماش بابل، ‌فولاد ماهان، سپاهان اصفهان، گاز مازندران و اکسیر بروجرد حضور دارند و احتمال افزایش تعداد تیم‌های این گروه وجود دارد.

شورزند به برگزاری این مسابقات در یکی از روزهای دوشنبه یا پنجشنبه هر هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: تعیین روز برگزاری مسابقات پس از مشخص شدن نتایج جلسات با مسئولان صدا و سیما برای پخش مستقیم این مسابقات اعلام می‌شود.

مشاور سرپرست فدراسیون کشتی از برگزاری جلسه قرعه‌کشی و هماهنگی برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد و افزود: هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های تیم‌های حاضر در این مسابقات با اولویت حضور گسترده علاقمندان انجام شود.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول