اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

5 کشتی‌گیر مازندران به جام سایتی‌اف روسیه دعوت شدند

خبرگزاری فارس: پنج کشتی‌گیر آزادکار مازندران به جام سایتی‌اف روسیه دعوت شدند.

5 کشتی‌گیر مازندران به جام سایتی‌اف روسیه دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از شهرستان ساری، مرحله دوم اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در جام سایتی‌اف از روز 18 آبان ماه آغاز می‌شود.

در این اردو  پنج کشتی‌گیر و دو مربی از مازندران حضور دارند که این مسئله نشان‌دهنده قدرت بالای ورزش کشتی در مازندران است.

افراد حاضر در این اردو در وزن 54 کیلوگرم حسین خدپور، در 63 کیلوگرم علی اسماعیل‌پور، در وزن 69 کیلوگرم کامران قاسمپور و در وزن 100 کیلوگرم علی اصغر اکبری و غلامرضا کلانتری به عنوان مربی و مراد محمدی به عنوان سرمربی حضور دارند.

در همین ارتباط مراد محمدی سرمربی تیم نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در این اردو تلاش کردیم تا مشکلات فنی و تکنیکی کشتی‌گیران را برطرف کنیم و در کنار آن بحث آمادگی عمومی کشتی‌گیران را دنبال کردیم.

وی ادامه داد: اردوی خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و شرایط آزادکاران حاضر در اردو بد نیست و امید است که بتوانیم به لطف پروردگار نتایج خوبی را کسب کنیم.

دارنده مدال برنز المپیک پکن تصریح کرد: تمرینات منظمی را همراه با همکارانم برای آزادکاران طراحی کرده بودیم و با توجه به اینکه این کشتی‌گیران سال گذشته زیرنظر ما تمرین کرده بودند، شرایط خوبی داشتند.

مراد محمدی: 90 درصد آزادکاران سال قبل دعوت شدند

 

دارنده مدال طلای جهان تأکید کرد: 90 درصد آزادکاران سال قبل و بیشتر نفرات دوم که سال گذشته کمک حال ما بودند به این اردو دعوت شدند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در زمان مناسبی تمرینات خود را آغاز کردیم و امیدوارم با توجه به انجام یک مناسب برنامه‌ریزی بتوانیم با تحقق شرایط علاوه بر کسب نتایج مثبت در رقابت‌های جهانی و آسیایی، پشتوانه‌سازی ایده‌الی را انجام دهیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول