اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

امامت و ولایت رمز ماندگاری دین مبین اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امامت و ولایت رمز ماندگاری دین مبین اسلام است.

امامت و ولایت رمز ماندگاری دین مبین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تبریک دهه امامت و ولایت و عیدغدیر خم اظهار کرد: امامت و ولایت استمرار رسالت پیامبر گرامی اسلام محسوب می‌شود که پیامبر از سوی خداوند متعال مامور به انجام این رسالت شد.

وی با بیان اینکه ابلاغ این ماموریت از سوی پیامبر گرامی اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، افزود: ابلاغ ولایت امیرالمومنین(ع) از سوی پیامبر رسالت جامعه پس از پیامبر را به خوبی آشکار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امامت استمرار رسالت پیامبر در جامعه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اگرچه در طول تاریخ اسلام علیه این جایگاه توطئه‌های مختلفی اعمال شده است اما امر ولایت تمام شدنی نیست.

وی با بیان اینکه ولایت مدیریت شایسته‌ترین فرد بر جامعه است، افزود: امام کامل‌ترین و عینی‌ترین نمود مکتب اسلام محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دیروز بنی‌امیه و بنی عباس دشمنان دین اسلام بودند، افزود: امروز استکبار و ایادی آن توطئه‌های مختلفی را علیه اسلام اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه خاکریز نخست توطئه‌های دشمنان کشور ایران است، خاطرنشان کرد: دشمنی‌های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی همواره ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل سوریه دولت این کشور نیست، افزود: مقاومت مردم در برابر توطئه‌های رژیم جعلی صهیونیست موجب دشمنی با این کشور شده است.

وی با بیان اینکه سوریه بیش از سه دهه در برابر زیاده خواهی‌های رژیم جعلی اسرائیل ایستاده است، یادآور شد:‌ مقاومت ملت سوریه در برابر این تهدیدات مثال‌زدنی است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ایران بهترین، معقول‌ترین و دموکرات‌ترین روش را در خصوص سوریه اعلام کرده است، افزود: توجه به این روش موجب حل بسیاری از مشکلات سوریه می‌شود.

*زنجان دارای استعدادهای مهارتی مطلوبی در کشور است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه نخست تیمی توسط کارآموزان زنجانی در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت افزود: استان زنجان در زمینه آموزش‌های مهارتی از استعدادها و قابلیت‌های مطلوبی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت توجه به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در کشور تاکید کرد و گفت: توجه به رشته‌های مهارتی موجب افزایش توانمندی افراد جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی باید به آموزش‌های مهارتی توجه ویژه شود، افزود: توجه به رشته‌های مهارتی موجب توسعه کشور می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول