اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

باید در همه عرصه‌ها مطیع ولایت فقیه باشیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بخواهیم آزاده بایستیم باید از ولی‌فقیه اطاعت کنیم و در همه عرصه‌ها پیرو و مطیع ایشان باشیم.

باید در همه عرصه‌ها مطیع ولایت فقیه باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در پایان جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد، اظهار کرد: تاوان نرفتن زیر سلطه ابرقدرت‌ها و  امتیاز ندادن به آمریکا را باید با اتحاد و همدلی پذیرفت.

هاشمی تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد ایران پایگاه ویژ‌ه‌اش باشد تا ملت ما را مورد اهداف شیطانی‌اش قرار دهد و ملت ایران این را نمی‌خواهد.

وی افزود: آمریکا نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای مردم جهان نیز شناخته شده است و همه می‌دانند و واقف هستند که آمریکا برای تامین منافعش در ایران با مردم آن دشمنی می‌کند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدمات نظام و انقلاب به مردم می‌رسد به‌همین خاطر است که دشمن حلقه‌های فشار خود را روز به‌روز به مردم ایران تنگ‌تر می‌کند و اگر نخواهیم زیر بار ذلت آمریکا برویم باید به خود سختی دهیم.

هاشمی در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم آزاده بایستیم باید از ولی‌فقیه اطاعت کنیم و در همه عرصه‌ها پیرو و مطیع ایشان باشیم. تک‌تک مردم ایران باید برای حفظ ارزش‌ها با همدلی بیشتر با مسئولان، مشکلات را بر خود هموار کنند.

ایم مقام مسئول گفت: برای اینکه انسان‌های مستقل و آزاده‌ای باشیم باید از زندگی شخصی خود شروع کنیم و با صرفه‌جویی و قناعت بر مشکلات فائق آییم.

وی افزود: در این شرایط باید تابع ولایت بود و قلب‌ها را به هم نزدیک و شرایط کنونی را تحمل کرد تا بتوانیم منسجم و مقتدرانه در برابر این شیاطین بایستیم و اقتدار و استقلال ایران اسلامی را حفظ کنیم.

هاشمی در ادامه بر تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: افراد مغرض و بدخواه نظام و انقلاب برنامه تنظیم بازار کشور ما را سوژه کرده‌اند، لذا نباید به دشمنان اجازه سوء استفاده بدهیم.

وی از دستگاه‌های ناظر خواست تا بر تنظیم بازار استان و شهرستان‌ها نظارت کافی داشته و با هر نوع گران‌فروشی به شدت مقابله کنند تا رضایت در مردم ایجاد شود. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول