اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین با صدور بیانیه‌ای

مبارزه علیه استکبار تا برپایی حکومت عدل الهی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ورامین ‌ـ پیشوا در بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان اعلام داشت: تا برپایی حکومت عدل جهانی به مبارزه خود علیه استکبار و استبداد ادامه خواهیم داد.

مبارزه علیه استکبار تا برپایی حکومت عدل الهی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ورامین ‌ـ پیشوا در بیانیه‌ای به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان اعلام داشت: سیزدهم آبان‌ماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ حماسی ملت ایران است. روزی که در آن تجلی مبارزه و جهاد در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان‌خوار رخ نمود و ملت سرافراز ایران با کور کردن چشـم شیطان بزرگ و خشکـاندن چشـمه فتنه گامی بلند در راستـای تثبیت شعار استقـلال، آزادی، جمهوری اسلامی برداشتند.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان برگ زرینی است در دفتر تاریخ ملتـی که برگ برگ آن مملو از رشـادت و فـداکاری بـرای حفظ استقلال و دفاع از حریم اسلام ناب محمـدی(ص) است. روزی که مصداقی آشـکارا از پایداری و شجاعت در مبارزه علیه فتنه‌های شیطان بود و ملت ایران روح استکبار‌ستیزی و استقلال‌طلبی خود را به نمایش گذاشت و جوهره این مجاهدت شکست هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار و آغازی بر پایان استکبار بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ورامین‌ـ پیشوا تاکید کرد: 13 آبان روز وصـل و اتصـال جـوانان و نوجـوانان غیـور ایـران اسلامی به ریسـمان و حبل محکم ولایت فقیه بود که با رویش جوانه‌های سبز ایمان و فتوت و از خود‌ گذشتگی تجلی کرد.

این بیانیه افزود: ملت ایران همواره در این روز حماسی بر سر استکبار جهانی فریاد کشیده و با نمایش مشت‌های گره کرده و بغض فرو‌خورده خود جهان‌خواران نظام سلطه را به خاک حقارت و ذلت نشانده‌اند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ورامین-پیشوا در این بیانیه خاطرنشان کرد: 13 آبان امسال را در حالی گرامی می‌داریم که بهار اسلامی در منطقه هر روز در حال شکوفاتر شدن و ثمر‌د‌هی است و این امر چیزی نیست مگر محقق شدن خواسته معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت روح الله (ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی.

بیانیه مذکور اظهار داشته است: آری 13 آبان امسال را با سرنگونی دیکتاتور‌ها و ایادی استکبار جهانی گرامی می‌داریم. ضحاکانی که سالیان مدید با مـکیدن خـون ملت و جـوانـانشان شـرف و عزت ملی‌شان را تقدیم زیاده‌خـواهی‌ها و سلطه‌طلبی‌های شیـطان بـزرگ، آمـریکا و فـرزند نامشروعـش رژیم منحوس صهیـونیستی و دیـگر مستکبران جهان می‌کردند و 13 آبان را گرامی می‌داریم با بیداری مردم کشورهای غـربی و قیـام موسوم به وال‌استریت، قیامی که بار دیگر پابـرهنگان و مظلومان با الهـام‌گیری از بیـداری اسلامی بر اقلیتی یک درصدی و چپاولگر شوریدند و آغازی شدند بر پایان کاپیتالیسم و نظام ناعادلانه و بیمار سرمایه‌داری.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ورامین‌ـ پیشوا بیان داشت: و این‌ها چیزی نیست جز تحقق وعده الهی که می‌فرماید «ان الله لا‌یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم».

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین -پیشوا تاکید کرد: بنابراین ما دانشجـویان بسیـجی دانشگاه آزاد اسـلامی واحد ورامیـن‌ـ پیشـوا با گرامیداشت این روز عزیز بار دیـگر ضمـن تجـدید میثـاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت روح‌الله و شهدای انقلاب اسلامی و تبعیت کامل از مقتدای خود امام خامنه‌ای (حفظه‌اله) اعلام می‌داریم «تا ظهور یاور مظلومان و پابرهنگان و برپایی حکومت عدل جهانی به مبارزه خود علیه استکبار و استبداد جهانی ادامه خواهیم داد و لحظه‌ای از مجاهدت در این راه غافل نخواهیم شد.»

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول