اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

وظایف ارگان‌ها درباره‌ جوانان به زو‌دی در مجلس تصویب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: وظایف ارگان‌ها در خصوص جوانان به زو‌دی در مجلس تصویب می‌شود.

وظایف ارگان‌ها درباره‌ جوانان به زو‌دی در مجلس تصویب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدصادق اکبری شامگاه امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه نباید فقط به مسائل جوانان به صورت قشری توجه شود، اظهار داشت: اگر اینگونه به مسائل توجه شود باید به فکر ایجاد ستادهایی برای ساماندهی امور سایر اقشار جامعه هم بود.

وی نیازهای جوانان را متنوع عنوان کرد و گفت: پاسخگویی به این امور باید به صورت برنامه‌ریزی شده انجام شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان افزود: با تکمیل وظایف ارگان‌ها در لایحه در حال تدوین و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی ارگان‌ها به صورت سازمان یافته در امور جوانان وارد می‌شوند.

وی تاکید کرد: با تصویب وظایف ارگان‌ها در مورد مسائل مختلف جوانان از موازی‌کاری، تقابل و خنثی کردن نقش دستگاه‌های دولتی جلوگیری می‌شود.

اکبری به اقدامات انجام شده در دولت احمدی‌نژاد در امور جوانان اشاره کرد و افزود: در برخی امور هم مانند مسکن اقدامات جالب توجهی در این حوزه روی داده است.

وی اضافه کرد: 55 درصد از متقاضیان مسکن مهر را در سطح کشور جوانان تشکیل می‌دهند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بر لزوم فعال شدن ستادهای ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: این ستادها به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود.

وی از تدوین برنامه‌‌های خاص در حوزه جوانان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به صورت راهبردی تهیه شده است.

اکبری بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: کشور ما شاهد هر اتفاقی باشد، جوانان با حضور در صحنه نقش مثبت خود را ایفاء می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه به وجود 180 هزار دانش‌آموز در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد.

امیر نظری از شرکت 46 هزار دانش‌آموز استان زنجان در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی خبر داد و گفت: 10 هزار و 681 نفر موفق به حفظ نیم جزء تا یک جزء قرآن شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش در امور ورزش تصریح کرد: در سه سال اخیر بیش از 600 نیروی متخصص در امر ورزش در آموزش و پرورش استان زنجان جذب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از تک نوبته شدن 93 درصد مدارس استان زنجان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش در هشت زمینه فعالیت‌های فرهنگی دارد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول