اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نبود اسپانسر

مشکلات مالی در ووشو قربانی گرفت/ انصراف جوانان کرمانشاه از لیگ

خبرگزاری فارس: مسئولان هیئت ووشو کرمانشاه اعلام کردند که تیم کرمانشاه به‌دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر از ادامه حضور در لیگ ووشو جوانان کشور انصراف داده است.

مشکلات مالی در ووشو قربانی گرفت/ انصراف جوانان کرمانشاه از لیگ

مشکلات مالی در هیئت‌های ورزشی در نبود حمایت‌های مالی از سوی مسئولان و عدم وجود اسپانسر به‌ مرور باعث بروز تبعات سنگینی در ورزش استان می‌شود.

هیئت ووشو کرمانشاه نیز پس از 2 هفته شرکت در لیگ ووشوی جوانان کشور و باخت خود در هفته گذشته، به‌دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

نادر مومیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای حضور در لیگ مشکلات وجود داشت، اما پس از گذشت 2 هفته به‌دلیل افزایش فشارها، ادامه کار برای هیئت غیرممکن بود و به‌همین دلیل از ادامه حضور در این لیگ انصراف دادیم.

دبیر هیئت ووشو استان کرمانشاه افزود: اگر نگاهی به دیگر هیئت‌های ورزشی بیاندازیم، خواهیم دید که تنها ووشو این مشکل را ندارد، بلکه اکثر هیئت‌ها با این مشکل روبه‌رو هستند و از ادامه حضور در لیگ‌های ورزشی انصراف می‌دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه منابع مالی در دسترس نداریم و مسئولان نیز هیچ‌گونه کمک مالی به ما نکردند.

مومیوند افزود: در این شرایط و با مشکلات موجود، تمامی برنامه‌های هیئت تا حدودی در حال تعلیق قرار گرفته و ادامه کار مشکل است.

دبیر هیئت ووشو استان کرمانشاه مشکل اصلی تمامی هیئت‌های ورزشی استان را مشکلات مالی دانست و تصریح کرد: متاسفانه امسال از جانب مشکلات مالی ضربه‌های بدی خوردیم.

مومیوند گفت: مسئولان باید تکانی به خودشان بدهند و به خودشان بیایند، زیرا کار با صحبت کردن‌ها درست نمی‌شود، باید به فکر ورزش باشند، زیرا در این دوره و خصوصاً در استان کرمانشاه، ورزش و گسترش آن یک مسئله حیاتی است.

وی از عدم توجه مسئولان به این مسئله انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مسئولان به فکر حل این مشکل نیستند؛ ما بارها نامه‌نگاری کرده‌ایم، اما آن‌ها در جواب فقط گفته‌اند که بودجه نداریم.

وی افزود: با قبول نبود بودجه و وضعیت مالی نامناسب، ادامه این روند توجیه‌شدنی نیست به‌همین دلیل باید مسئولان با تعامل با کارخانه‌ها و صنایع خصوصی برای ورزش اسپانسر فراهم کنند.

دبیر هیئت ووشو استان کرمانشاه تاکید کرد: در این شرایط که هیئت‌ها در فشار هستند و در معرض نابودی قرار دارند، باید اقدامی اساسی صورت بگیرد، زیرا در صورت ادامه این روند هیئت‌ها بسته خواهند شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول