اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دو برد پیاپی صورت گرفت

صدرنشینی تیم ووشوی مقاومت زنجان در لیگ برتر جوانان

خبرگزاری فارس: تیم مقاومت زنجان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی جوانان کشور، با دو برد پیاپی و کسب شش امتیاز، در صدر جدول گروه دوم قرار گرفته است.

صدرنشینی تیم ووشوی مقاومت زنجان در لیگ برتر جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هفته اول و دوم از دومین دوره مسابقات ووشوی لیگ برتر جوانان کشور با برگزاری چند دیدار برگزار شد.

نماینده ووشوی زنجان در لیگ برتر جوانان که در گروه دوم این فصل از مسابقات قرار دارد، ابتدا به مصاف تیم پرقدرت زرین قزوین رفت و توانست حریف خود را با نتیجه  شش بر پنج شکست داده و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یابد.

تیم مقاومت زنجان در دومین دیدار خود به مصاف تیم هیئت خراسان‌رضوی رفت و این دیدار را با نتیجه هفت بر پنج به سود خود به پایان برساند.

نماینده ووشوی زنجان در لیگ برتر جوانان، نخستین گام را برای کسب عنوان قهرمانی محکم برداشت.

تیم مقاومت زنجان با کسب دو برد در هفته اول و دوم لیگ برتر، با شش امتیاز در صدر جدول گروه دوم و بالاتر از تیم‌های زرین قزوین، خراسان‌رضوی، لرستان و کرمانشاه قرار گرفت تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریفان خود در هفته‌های بعدی برود.

برای تیم مقاومت زنجان در بخش ساندا میلاد اجلی، مجید بیات، جواد کرمی، جواد قزلسفلو، امیرحسین مجیدپور، ابوالفضل موسوی، امین نوری و افشین سلیمی بازی کردند.

ورزشکاران بخش تالو نیز مهدی محمدی به همراه محمد حسنلو و حمیدرضا عسگری برای رویارویی با حریفان خود به روی تالوفیلد رفتند که حاصل این مبارزه در هفته اول و دوم، کسب دو برد متوالی و قرار گرفتن در صدر جدول گروه دوم بود.

گفتنی است، تیم مقاومت زنجان در هفته بعدی این رقابت‌ها 16 آذرماه به مصاف تیم لرستان خواهد رفت.

شایان ذکر است، تیم ووشوی جوانان استان زنجان در مسابقات فصل گذشته با عنوان کابل‌کمان زنجان مقام نائب‌ قهرمانی لیگ را کسب کرده بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول