اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

حضور والیبالیست مازندرانی در تیم ملی نوجوانان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: رحمان تقی‌زاده والیبالیست سرعتی‌زن آملی در ترکیب تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان حضور دارد که هم‌اکنون در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به سر می‌برد.

حضور والیبالیست مازندرانی در تیم ملی نوجوانان

حسن کوچک‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: والیبالیست سرعتی‌زن آملی در ترکیب تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان حضور دارد که هم‌اکنون در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به سر می‌برد.

وی افزود: رحمان تقی‌زاده از نوجوانان آینده‌دار رشته ورزشی والیبال در این شهرستان بوده که متولد سال 1374 است.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه حسین سهرابی دیگر والیبالیست آملی نیز در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان حضور داشت ولی به دلیل چند ماه اضافه سن از ترکیب تیم ملی خط خورد، گفت: این دو بازیکن از آکادمی والیبال باشگاه ورزشی کاله به عضویت تیم ملی درآمدند.

کوچک زاده تصریح کرد: نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 13 تیم از روز چهارشنبه سوم آبان ماه سال جاری کار خود را در چهار گروه به میزبانی تهران آغاز کرد که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اسلامی در گروه نخست با تیم‌های سریلانکا، مغولستان و کویت هم‌گروه است.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه آکادمی والیبال کاله مازندران با سرمایه‌گذاری بر روی نوجوانان و جوانان در رده‌های پایه می‌تواند آینده‌ی خود را در تربیت والیبالیست‌ها برای خود رقم بزند، اظهار داشت: بازیکنانی همانند فاضل پژومان، علی شفیعی، عبدالله حبیبی، نیما حسینی و امیرحسین متولی نمونه‌ای از جوانان و نوجوانانی هستند که از این آکادمی به عضویت تیم‌های ملی پایه کشورمان درآمده‌اند.

به گفته کوچک‌زاده، می‌توان با تربیت نسل جدید والیبال در رده‌های پایه آینده درخشانی را برای این رشته ورزشی در آمل رقم زد.

به گزارش فارس، تیم ملی نوجوانان ایران با پنج عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی پرافتخارترین تیم این دوره از رقابت‌ها است همچنین نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با برگزاری مراحل نیمه‌نهایی و نهایی یازدهم آبان ماه کار خود را در تهران پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول