اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ملی هم‌اندیشی جوانان ایران اسلامی:

همه باید برای حل مشکلات جوانان با دولت همراه شوند

خبرگزاری فارس: دبیر ملی هم‌اندیشی جوانان ایران اسلامی گفت: برای حل مشکلات جامعه به ویژه قشر جوان باید همه احساس مسئولیت کرده و در راه حل آنها با دولت هم‌قدم شوند.

همه باید برای حل مشکلات جوانان با دولت همراه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن سیدخانی پیش از ظهر امروز در بیست‌وششمین نشست هم‌اندیشی جوانان آذربایجان‌غربی که با حضور 450 نخبه و مدال‌آور استان در سالن همایش اداره برق برگزار شد، اظهار داشت: دومین اجلاس ملی جوانان کشور به زودی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس دستاورد کارگروه‌های تخصصی جوانان استان‌ها است و هدف از برگزاری این هم‌‌‌اندیشی‌ها ارج‌نهادن به قشر جوان جامعه در جایگاه کلان کشور  است.

سیدخانی با بیان اینکه برگزاری این هم اندیشی‌ها در استان‌ها موجب شناسایی نخبگان جوان حوزه‌های مختلف شده است، تصریح کرد: در این هم‌اندیشی‌ها مشکلات نخبگان را شناسایی می‌کنیم و آنها را به گوش مسئولان در سطح کلان کشور برسانیم.

دبیر ملی هم اندیشی جوانان ایران اسلامی با بیان اینکه برگزاری چنین هم‌اندیشی‌هایی از ابتدای دولت نهم بود، گفت: در دولت نهم و دهم نشست‌های هم‌اندیشی‌های مختلفی با جوانان برگزار شده است که برکات زیادی برای کشورمان داشت.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه به ویژه قشر جوان باید همه احساس مسئولیت کرده و در راه حل آنها با دولت هم قدم شویم، ادامه داد: علاوه بر برگزاری همایش‌های هم‌اندیشی کانال‌های ارتباطی دیگری مانند سامانه پیامکی، سایت شبکه اجتماعی و نیز تلفن دفتر مرکزی در تهران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه نخبه‌هایی که دارای طرح‌ها و نوآوری هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: تلاش می‌کنیم همه نخبه‌ها به ویژه مدال‌آوران را شناسایی و مورد حمایت قرار دهیم.

پس از سخنرانی دبیر ملی هم اندیشی جوانان ایران اسلامی، جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، دینی و ... مشکلات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول