اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان:

استکبار به دنبال تسخیر ذهن کودکان و نوجوانان است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: دعوای ایران با استکبار بر سر کودکان و نوجوانان است که آینده ایران را رقم خواهند زد و در این بین هر طرف که بتواند نظر آنها را جلب کند آینده را از آن خود کرده است.

استکبار به دنبال تسخیر ذهن کودکان و نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پرویز ابراهیمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح جشنواره یک هفته با کانون در همدان اظهار داشت: اسلام به گروه سنی کودک و نوجوان بسیار توجه دارد چراکه در اسلام و آموزه‌های دینی بر این نکته توجه شده تا اگر می‌خواهیم آموزش را در هر فردی نهادینه کنیم باید از کودکی صورت بگیرد.

وی با اشاره به داستان لقمان در قرآن و چگونگی کسب حکمت وی بیان داشت: خداوند به لقمان بر اساس سه ویژگی درونی وی حکمت بخشید که این سه ویژگی عبارتند از این که لقمان فرمود در تمامی عمرم در امانت خیانت نکردم، راستگو بودم و همیشه از دروغ پرهیز کردم و این که همیشه در جایی که مسئله به من ارتباطی نداشت سکوت می‌کردم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: از انسان حکیم در تمامی دوران‌های تاریخ این چنین بر می‌آید که اگر می‌خواهد سخنی را به شخصی بگوید که فراموش نشود باید قبل از بلوغ گفته و آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دعوای ایران با استکبار بر سر کودکان و نوجوانان است که آینده ایران را رقم خواهند زد و در این بین هر طرف که بتواند نظر آنها را جلب کند آینده را از آن خود کرده است.

ابراهیمی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دست ما امانت است و ما نباید در مراقبت از این امانت غفلت کنیم و در داخل این نظام شما کودکان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی هستید و کانون امین این نظام است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه جشنواره یک هفته با کانون فرصت تذکر برای همه است تأکید کرد: این جشنواره تذکری برای آحاد جامعه است تا از قشر کودکان و نوجوانان غافل نشوند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی کانون پرورش فکری، تربیت است، ادامه داد: این اتفاق زمانی می‌افتد که به دنبالش پرورش فکری نیز صورت بگیرد و همین موضوع ابزاری در دست ماست تا بتوانیم بهترین آموزش‌ها را بدهیم.

ابراهیمی در پایان سخنانش گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، تنها نهادی است که در طول سال با اوقات فراغت کودک و نوجوان سر و کار دارد و این موضوع در جشنواره یک هفته با کانون مطرح است تا در روش‌هایی که در طول سال استفاده می‌کنیم بازنگری کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول