اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

نوک پیکان حملات دشمن به سوی جوانان است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: جوانی بهترین فرصت برای خودسازی است و همچنین نوک پیکان حملات دشمن نیز به سوی جوانان است.

نوک پیکان حملات دشمن به سوی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امروز در جمع صدها نفر از سربازان و کارکنان مرکز آموزشی جوادنیا قزوین با اشاره به اینکه دوران جوانی بهترین فرصت برای خودسازی است، اظهار کرد: این دوران می‌تواند انسان را به کمال و سعادت برساند به شرط آنکه از این دوران و فرصت طلایی در زندگی بهترین استفاده‌ شده و این فرصت برای خودسازی و کسب معنویت و تقوی صرف شود.

وی ادامه داد: تحصیل علم، ازدواج، سربازی، تشکیل خانواده در دوران جوانی مایه رشد و برکت بیشتر می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دوران سربازی نیز می‌تواند برای هر جوانی نقطه عطفی باشد تا بتواند در آینده با کسب تجربیات خوب و سازنده در برابر مشکلات زندگی مقاومت کند.

رضوانی بیان کرد: انس با ائمه اطهار (ع)، ولایت‌مداری و شناخت دوست از دشمن برای هر جوان و نوجوانی ضروری است، زیرا دشمنان امروز نوک پیکان حملات خود را به سمت جوانان گرفته‌اند، بصیرت و هوشیاری جوانان می‌تواند آنان را از گزند دشمنان مصون دارد.

این مسئول با اشاره به تحریم‌های اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اگر با خدا باشیم، خداوند نیز ما را پیروز می‌کند، همان طور که 34 سال است که در برابر هر مشکلی ایستادگی کردیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: دشمنان نمی‌توانند با تحریم و تهدید این ملت بزرگ را سست و متزلزل کنند.

حبیب‌الله وفاپور فرمانده جدید مرکز آموزشی شهدای جوادنیا نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه تربیت بر تعلیم مقدم است، عنوان کرد: تربیت از همان دوران کودکی در نهاد انسان وجود دارد و قرآن نیز بر تربیت قبل از تعلیم تذکر داده است و تمام تلاش کسانی که متولی امر آموزش هستند نیز این باشد که تا می‌توانند برای تربیت اسلامی جوانان در مراکز مختلف آموزشی تلاش کنند.

وی افزود: اگر علم و اندیشه با تربیت درست اسلامی و دینی همراه نباشد، چه بسا زیان‌آور نیز خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول