اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:

تجلیل از پهلوانان نقشه راه را به جوانان نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر تجلیل از قهرمانان و دلیرمردان ایران اسلامی گفت: تجلیل از پهلوانان نقشه راه را به جوانان نشان می‌دهد.

تجلیل از پهلوانان نقشه راه را به جوانان نشان می‌دهد

سید محمد حاج آقامیر در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک را راهی برای شناساندن الگوهای ورزشی دانست و گفت: با تجلیل از قهرمانان غیور ایران اسلامی الگوهای ورزشکاران معرفی می‌شود و این مهم نقشه راه را به جوانان نشان می‌دهد و بنابراین تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان، قهرمانان المپیک و پارالمپیک همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط با برخی گفته‌ها در ارتباط با تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک بیان داشت: همه این تجلیل‌ها از قهرمانان المپیک و پارالمپیک و رقم‌هایی که گرفتند به میزان رقم یک بازیکن لیگ برتر نشده بنابراین باید ما تجلیل کردن از قهرمانان را همواره کمک کنیم و تجلیل کنیم تا جوانان ما اسوه را بشناسند و راه را گم نکنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنجایی که برای پیشگیری از مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هزینه می‌کنیم و یا اینکه وقتی یک جوانی معتاد می‌شود و جامعه ما گرفتار خیلی از آسیب‌های اجتماعی می‌شود آنها را در نظر نمی‌گیریم اما زمانی که برای خوب شدن‌ها هزینه می‌کنیم خیلی‌ها به باد انتقاد می‌گیرند.

حاج آقامیر در ارتباط با نحوه تجلیل از قهرمانان غیور ایران اسلامی بیان داشت: پنج سکه حداقل هزینه‌ای بود که برای دلیرمردان ایران اسلامی در نظر گرفتیم و البته ما نفرات اول تا سوم المپیک و پارالمپیک را یکی دیدیم و هیچ تغییری در هدایای آنها نبود و تفاوتی بین آن‌ها قرار ندادیم و برای ما همه دوستان عزیز هستند و همشون اسوه هستند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نگاه ما در ورزش به جوانان است، خاطرنشان کرد: ما با جوانان کار می‌کنیم و 92 درصد از افرادی که جذب فعالیت‌های ورزشی شده‌اند به جوانان و نوجوانان اختصاص دارد و تلاش ما بر این است تا همواره بتوانیم این ورزشکاران را به عنوان الگوی محلات و جامعه قرار دهیم و علی‌رغم اینکه نگاه جوانان ما به این عزیزان است در می‌یابند که با تلاش و زحمت‌هایی که در طول سال می‌کشند، می‌توانند یک قهرمان ملی بشوند و قهرمانی دلیر برای کشورشان باشند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول